וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד אלקיים הגיע להבנות עם עירוני קרית שמונה

4.6.2013 / 22:55

אחרי העזיבה של אלעד גבאי, בקריה קרובים לסכם עם המגן מחיפה שיעשה את הדרך ההפוכה. גם עמאשה ודוידוב על הכוונת

לאחר חתימתו של משה אבוטבול מוקדם יותר היום (שלישי), הגיעה עירוני קרית שמונה להבנות עם עודד אלקיים, וכשזה יחזור מחופשה פרטית במקסיקו הוא צפוי לחתום בקבוצה ולהצטרף אליה באופן רשמי. אלקיים ששוהה בחופשה הפקיד בידי נציגיו את הסמכות להגיע לסיכום עם ראשי המועדון ולוואלה ספורט! נודע שמרבית הפרטים נסגרו והצדדים הגיעו להבנות, כשבימים הקרובים צפוי סיכום רשמי ולאחר מכן יחתום אלקיים על חוזה.

עודד אלקיים שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
בקרוב בקריה? אלקיים/מגד גוזני

כרגע קיימים בין הצדדים פערים קטנים מאוד, ביניהם אורך החוזה, כשלא ברור האם יהיה מדובר בחוזה לשנתיים או לשלוש שנים. "הפרטים שנשארו פעוטים", אמר גורם המעורה בפרטים. "יש הבנות בין השחקן לקרית שמונה וכשהוא יחזור אם לא יקרה משהו דרמטי הוא יחתום בקבוצה".

אחרי העזיבה הרשמית של אלעד גבאי, שכיכב בעונה החולפת בקרית שמונה, במועדון מעוניינים באלקיים שיתחרה עם ליאור לוי על המקום בהרכב כשבקבוצה מאמינים שהתחרות תביא לשדרוג אצל שני השחקנים. בנוסף לאלקיים, המאמן ברק בכר מעוניין להחתים בלם זר, כשנכון לעכשיו קיימים שלושה מועמדים, ובקבוצה מקווים להחתים אחד מהם בקרוב.

גם וויאם עמאשה ואלכסנדר דוידוב עדיין חזק על הכוונת של הקבוצה ובמועדון מחכים לתשובתם של השניים על ההצעות שהוגשו להם. כמו כן בקריה מחכים להתפתחויות בנוגע לדני עמוס ושמעון אבוחצירא. כרגע נראה שהשוער לא יישאר במועדון, ואילו לגבי החלוץ בקרית שמונה מאמינים שבתוך כשבוע יתברר אם הוא נשאר או עוזב.

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
על הכוונת. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully