וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: משה אבוטבול חתם לשנתיים

4.6.2013 / 14:37

הקשר בן ה-28 נפגש עם איזי שירצקי וחתם. שיחק בשנתיים וחצי האחרונות ברמה"ש. ראשי הטוטו יגיעו לסיור בקרית שמונה

הקשר משה אבוטבול חתם היום (שלישי) לשנתיים בעירוני קרית שמונה. אבוטבול בן ה-28 נפגש על בעלי המועדון איזי שרצקי וחתם על החוזה. הוא יצטרף לפיינליסטית הגביע אחרי שנתיים וחצי בעירוני רמת השרון. על מועמדותו של אבוטבול פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

בקריה רוצים גם את אלכסנדר דוידוב ו-ויאם עמאשה, והצפי הוא שלפחות אחד מהשניים יחתום בקבוצה. כמו כן בכר שם דגש על מציאת בלם זר ברמה גבוהה שישחק לצידו של שיר צדק במרכז ההגנה.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, שרן ייני, מול שחקן עירוני רמת השרון משה אבוטבול. ברני ארדוב
קבוצה חדשה. אבוטבול/ברני ארדוב

ראשי המועצה להסדר ההימורים בספורט יגיעו בתחילת השבוע הבא לקרית שמונה כדי לערוך סיור במקום ולראות כיצד ניתן לקדם את נושא המגרש החדש שעתיד לקום לטובת מחלקת הנוער של המועדון. כזכור, הבעלים איזי שרצקי הבהיר בשנים האחרונות שהוא מתעקש על הקמת מגרש שישמש את מחלקת הנוער, ובמהלך העונה החולפת אף איים שיזיז את משחקי הקבוצה הבוגרת מקרית שמונה כדי לאפשר למחלקת הנוער לשחק באצטדיון העירוני.

כעת מקווים במועדון שהטוטו יתגייס לסייע בהקמת המגרש אליו כבר גויסו 4.8 מיליון שקלים אך חסרים כעת כשלושה מיליון נוספים להקמת המגרש. בטקס שערך המועדון לציון סיום העונה במחלקת הנוער ומשך אליו יותר מ-500 איש דיברו ראש עיריית קרית שמונה הרב ניסים מלכה ושרצקי על הנושא והבטיחו שיעשו הכל כדי לזרז את הקמת המגרש.

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"לא באתי לקרית שמונה כדי שהקבוצות ישחקו במרכז הארץ". איזי שרצקי/ברני ארדוב

"אנחנו מנסים לגייס את הכסף החסר לבניית המגרש", הבהיר ראש העיר בנאומו בטקס. "מהרגע שנגייס את הכסף ועד שהמגרש יהיה מוכן ייקחו רק שלושה חודשים". שרצקי אמר בנושא: "לא באתי לקרית שמונה כדי שהקבוצות ישחקו במרכז הארץ. התחושה שלי היא שבקרוב הנוער והבוגרים ישחקו במגרשים ראויים בקרית שמונה".

בנוסף שרצקי דיבר על מחלקת הנוער ועל הראייה שלו לגבי המועדון בעתיד: "זה הולך ונהיה קשה יותר להעלות שחקנים לקבוצה הבוגרת בגלל שנהיינו קבוצת צמרת, אבל אנחנו עושים את זה בהצלחה רבה ולראייה שבעונה הבאה נעלה חמישה שחקנים מקבוצת הנוער לקבוצה הבוגרת. כדי להיות שחקן בקרית שמונה לא מספיק להיות רק מוכשר, צריך לעבוד קשה וצריך שתהיה לך אישיות. אני מכיר הרבה שחקנים כישרוניים שמשחקים בחוף הים". שרצקי דיבר גם על מדיניות השאלות: "לא בושה להצטיין בליגה נמוכה יותר. אנחנו עוקבים אחרי כל מי שגדל אצלנו ונרוץ אחרי כל מי שיצליח בליגה נמוכה כדי להחזיר אותו".

בטקס קיבל נועם קלמנוביץ' שיעלה לבוגרים את גביע השחקן המצטיין של המחלקה כולה, כשסאלח חסארמה מאמן הנוער החדש זכה לברכות מאנשי המועדון שנפרדו גם ממאמן הנוער בעונה האחרונה עודד קוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully