וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי דורסמן: "לא נרוץ אחרי אליפויות כדי ליצור גרעונות"

4.6.2013 / 16:16

המנהל המקצועי החדש-ישן של הפועל חולון הוצג רשמית ודיבר על שפיות. שלמה אייזיק: "חולון עיר הכדורסל מספר 1 בישראל"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל חולון קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בה הציגה את קבוצת הניהול החדשה של המועדון, בראשות בעלי ומנכ"ל חברת הביטוח UNET שלמה אייזיק. במסגרת קבוצת הניהול חוזר למועדון מיקי דורסמן, שמלבד תפקידו בקבוצה ישמש כמנהל מקצועי. דן שמיר חתם השבוע לשנתיים נוספות כמאמן, ואת תפקיד המנכ"ל יתפוס דודי זילברמן במקומו של שחקן העבר מוטי דניאל.

"בסך הכל חזרתי למערכת כמנהל מקצועי אבל אני חוזר לכאן עם רעב גדול להצלחה", אמר דורסמן במסיבת העיתונאים, "הצד החשוב ביותר הוא לייצר שחקנים ממחלקת הנוער, גדלתי לצד שחקנים טובים מאוד ולעשות את הדבר הזה הוא חלום אפשרי. אפשר להגיע לשם, חלומות כן מתגשמים, היה חלום לקחת אליפות ולקחנו אותו, צריך לייצב את המערכת של הפועל חולון. אנחנו מתעסקים בספורט וצריכים לקחת הכל בפרופורציה, שלמה אייזיק אחראי על השפיות אצלנו. אנחנו כאנשי מקצוע בתחום הכדורסל חייבים להבין שאנחנו משיגים הישגים אבל לאורך שנים, לכן נרתמתי באהבה".

מיקי דורסמן, הפועל חולון. דרור פיקלני
"אנחנו כאנשי מקצוע בתחום הכדורסל חייבים להבין שאנחנו משיגים הישגים אבל לאורך שנים". דורסמן/דרור פיקלני

דורסמן דיבר על מטרות הקבוצה ואמר: "הרעיון הוא להחזיר את הכיף למערכת, ותוך כדי ההנאה להחזיר את הקהל. אנחנו לא נמצאים באיזה עיירה נידחת, אלא בעיר גדולה מאוד שחסרה את החיבור בין הקבוצה למחלקת הנוער. בבוגרים הקבוצה חייבת להיות אטרקטיבית. הישגיות זה דבר חשוב, המטרה היא הפיינל פור. אנחנו עובדים על התקציב, יש לנו את החובות של העונות האחרונות ונצטרך לייצב את המערכת כדי שתהיה מערכת כספים בריאה, שנותנת לשחקנים את השקט. באשר לתקציב? לא סגרנו את התקציב אבל נשאף להגיע הכי רחוק, נהיה הכי שפויים ולא נהיה במינוסים, לא נרוץ אחרי אליפויות כדי ליצור גרעונות".

אייזיק, שכאמור יהיה אחראי על הצד התקציבי הוסיף: "לפני שנתיים הצטרפתי למערכת כספונסר וכבר אז הצהרתי שאני לא רואה בזה כסטוץ אלא כטווח ארוך ולפני שלושה חודשים החלטתי להכנס לבעלות של הקבוצה כדי לתרום לה בתחומים שאני יודע לעשות לא רע, תחום הניהול. כחולוני, אחד הדברים היפים בעיר הזאת, היא העיר מספר 1 בישראל בכדורסל. התעקשנו שלאוהדים יהיה מילה בהנהלה, ולכן החלטנו לצרף נציג של האוהדים בהנהלה, מר צביקה וייס, אני רוצה לאחל לכולם הנאה ממה שעושים, שפיות ועם הזמן יגיעו גם הישגים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דן שמיר, מאמן הפועל חולון. דרור פיקלני
"הפועל חולון נכנסת לך מתחת לעור, וראינו את המועדון נעלם לכמה שנים וחשוב מאוד שזה לא יקרה יותר". שמיר/דרור פיקלני

המאמן דן שמיר, שעבד בחולון בשנתיים האחרונות אמר את דברו: "בפן האישי מאוד שמחתי שמיקי דורסמן התקשר אליי והציע לי להמשיך בהפועל חולון, התחייבתי לזה בשלב מוקדם ולטווח ארוך. לא גדלתי כאן, אבל אין כמו הפועל חולון. הייתי בכמה מקומות, אין כמו המקום הזה. זאת קבוצה שיש מאחוריה כל כך הרבה. יש כאן הזדמנות אדירה, אבל בשם הכדורסל אני רוצה להגיד שיש פה הרבה מזל. לא היה רחוק המצב מזה שהפועל חולון תיסגר, זה שנכנסה פה קבוצה עם אנשים נהדרים היא הצילה מערכת שהיו חייבים להציל. הפועל חולון נכנסת לך מתחת לעור, וראינו את המועדון נעלם לכמה שנים וחשוב מאוד שזה לא יקרה יותר. החזון הוא לבנות קבוצה ומערכת בריאה שתתקיים ולא תעמוד בסכנות, את מה שיש פה בסביבה אין במקום אחר. יש פה אהבת כדורסל אמיתית".

ראש העיר מוטי ששון סיפר על התקדמות האולם שאמור להיות מוכן בתחילת עונת 2014/15: "כשמיקי חזר זכינו באליפות, הוא עזב ועכשיו הוא חוזר וצריך להוכיח שאפשר לעשות את זה שוב הפעם. אני מאמין ומקווה שחולון תמשיך להיות אותה אימפריה, נקווה להחזיר עטרה ליושנה. אנחנו עובדים במשנה מרץ כדי להכין את היכל הספורט החולוני, העלות שלו היא כ-160 מיליון שקל, כ-100 מיליון שקלים מהעירייה. מהיום בעוד שנה אני אמור לקבל את המפתח של ההיכל, זה יהיה היכל המשחקים של חולון אבל לא רק, אלא של כל ענפי הספורט בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully