וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שלומי דורה מחפש בלם זר

4.6.2013 / 13:13

במועדון יוותרו על דושאן ברקוביץ' ומחפשים חלופה ברמה גבוהה. התקדמות במו"מ עם פאישאו. קנדה וחוטבא מועמדים

הפועל חיפה תאיץ את המאמצים למצוא בלם זר לקבוצה שישחק במרכז ההגנה לצידו של אושרי רואש שצפוי לסכם לעונה נוספת. במועדון קיבלו החלטה עקרונית שלא להאריך את חוזהו של הבלם הסרבי דושאן ברקוביץ' וכעת יתמקדו החיפושים של הצוות המקצועי אחרי בלם זר ברמה גבוהה. "יש הערכה לדושאן", אמר גורם במועדון, "אך כרגע אנחנו מחפשים שחקן ברמה גבוהה יותר ובעיקר שחקן גבוה שישחק לצידו של אושרי". כמו כן המאמן שלומי דורה מעוניין לצרף בלם ישראלי נוסף שיהווה תחרות לשני הבלמים המרכזיים, כששמו של מור דהאן עלה כמועמד לקבוצה.

גם עתידו של טובארנו פינאס לא ברור. בקבוצה מתחילים להבין שעניין השארתו של ההולנדי בקבוצה צפוי להמשיך ולהיתקל בקשיים בגלל הדרישות הכספיות של מכבי נתניה ומחפשים חלופה ישראלית לעמדת המגן הימני. עומרי קנדה הוצע לקבוצה ובצוות המקצועי שוקלים כעת האם להחתימו או שמא לפנות לחלופות אחרות כשבין היתר עלה שמו של נעאל חוטבא מהפועל תל אביב.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה, מאחוריו דושאן ברקוביץ'. ברני ארדוב
אחד עוזב, השני יסכם? ברקוביץ' עם לאלה/ברני ארדוב

בחלק ההתקפי בחיפה התקרבו מאוד לסיכום עם החלוץ הפורטוגלי מרקו פאישאו, כאשר מרבית הפרטים כבר סוכמו וכעת מחכים במועדון לאישור של הבעלים יואב כץ לחוזה. דורה מקווה מאוד שכץ יאשר את החוזה וכן יסכם את הפרטים עם מהראן לאלה לו הוצע חוזה לשלוש שנים וכך הוא ישלים את החלק הקדמי שיכלול את יובל אבידור, פאישאו ולאלה.

מרקו פאישאו מועמד להפועל חיפה

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully