וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: החלוץ מרקו פאישאו מועמד לקבוצה

31.5.2013 / 12:45

הפורטוגלי, שכבש העונה 15 שערים בקפריסין, במו"מ עם הקבוצה, שמקווה להגיע איתו לסיכום כספי אותו יאשר יואב כץ

הפועל חיפה מעוניינת במרקו פאישאו (28), שחקנה הפורטוגלי של אתניקוס מהליגה הקפריסאית. על פי מקורות בקפריסין פאישאו מצוי במשא ומתן עם האדומים, כאשר בצוות המקצועי מעוניינים מאוד בחלוץ וכעת יש להסדיר רק את הנושא הכספי. בחיפה מקווים שהבעלים יואב כץ יאשר את השכר אותו דורש פאישאו והשחקן יחתום.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
נותר רק להסדיר את הסיכום הכספי. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

פאישאו סיים את החוזה באתניקוס והוא שחקן חופשי, עובדה שעשויה להקל על העסקה וכעת הדבר תלוי במשא ומתן. "זה עדיין רחוק מסיכום", אמר גורם בקפריסין, "אבל אין ספק שבחיפה מעוניינים מאוד לראות את פאישאו מגיע לקבוצה".

החלוץ סיים את עונת 2012/13 עם 15 שערים, והיה מהכובשים המציינים בליגה הקפריסאית כשסיים במקום השלישי בטבלת מלכי השערים. באתניקוס ייחסו לו חלק גדול בכך שהקבוצה נשארה בליגה הראשונה. אגב, לפני אתניקוס שיחק פאישאו חצי עונה בליגה באירן שם שיתף פעולה עם אחיו התאום פלאביו. בעברו שיחק בין היתר גם בלוגרונייס הספרדית וקבוצת המילואים של פורטו. בין אם פאישאו יגיע או לא, החלוץ הסרבי ולדימיר גלושצ'ביץ' לא ימשיך בקבוצה.

מלבד פאישאו בחיפה מעוניינים מאוד לסכם את הדברים רשמית עם נבוישה מרינקוביץ' ועמיר נוסבאום. נוסבאום סיכם את תנאיו אך בחיפה מחכים לאישור של הבעלים בעוד עם מרינקוביץ' קיימים פערים.

לגבי אלכסנדר דוידוב, ניראה שבשלב זה השחקן קרוב יותר למ.ס אשדוד מאשר להפועל חיפה אך בקבוצה מקווים שאם מרינקוביץ' יחתום זה ישכנע את דוידוב להצטרף אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully