וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: נוסבאום סיכם, ברקוביץ' בדרך לפאוק?

29.5.2013 / 7:46

הפועל חיפה מתלבטת בנוגע לבלם שבלט אשתקד: "זה שדרוג גדול עבורו". עמיר נוסבאום סיכם לעונה, כעת מחכים לאישור מכץ

שחקן הפועל חיפה, דושאן ברקוביץ'. קובי אליהו
מהשחקנים היותר יציבים העונה בחיפה. ברקוביץ'/קובי אליהו

פאוק סלוניקי מהליגה היוונית גיששה אצל בלם הפועל חיפה בעונה החולפת דושאן ברקוביץ', ועשויה לפתוח איתו במשא ומתן בימים הקרובים.

ברקוביץ', שהיה מהשחקנים היותר יציבים העונה בחיפה, שוהה כעת בסרביה בחופשת הקיץ. גורמים בקבוצה היוונית שוחחו איתו בימים האחרונים ובדקו את האפשרות שיצטרף לקבוצה.

בחיפה נוטים לוותר על השחקן ולהחתים בלם זר אחר במקומו לצדו של אושרי רואש, שצפוי להמשיך בקבוצה. אלא שגם במועדון מישראל עדיין לא פסלו על הסף את האפשרות שברקוביץ' ימשיך.

מלבד פאוק, בברקוביץ' מתעניינות גם קבוצות מהליגה הפורטוגלית והליגה הבולגרית, שכבר הביעו עניין רציני בשחקן. מקורבים לשחקן אמרו שבשלב זה כי ההצעות מהליגה הבולגרית הן הרציניות ביותר.

"כרגע מדובר רק בגישושים", אמרו בסביבתו של השחקן לוואלה! ספורט, "אבל אין ספק שאם המהלך ייצא לפועל יהיה מדובר בשדרוג ענק עבור דושאן. אף אחד מהפועל לא דיבר איתו עדיין, הוא לא פוסל להישאר ואוהב מאוד את ישראל, אבל אם לא יפנו אליו אז הוא ימשיך הלאה".

פאוק סיימה את העונה במקום השני בליגה היוונית ותשחק במוקדמות ליגת האלופות, מה שיהווה שדרוג רציני עבור השחקן לעומת חיפה שנאבקה על חייה בליגה הישראלית.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
נוסבאום כבר סיכם. דורה/קובי אליהו

בינתיים מי שסגר בקבוצה הוא עמיר נוסבאום, שסיכם לעונה אחת עם המנכ"ל אפרים גבאי והמאמן דורה. בקבוצה מחכים לאישור רשמי של יואב כץ. הצפי במועדון הוא שהבעלים לא יערים קשיים, ונוסבאום יחתום בימים הקרובים.

כמו כן בקבוצה החליטו לחפש בלם זר, בעוד דורה מעוניין להחתים שחקנים בעמדת המגן הימני, המגן השמאלי והקישור ההתקפי. עיקר המאמצים נעשים כעת כדי להחתים את אלכסנדר דוידוב ונבוישה מרינקוביץ'. דורה רוצה להשאיר גם את טובראנו פינאס, אך הבעלים יואב כץ מסרב בשלב זה לשלם את הסכום אותו דורשת מכבי נתניה, שמחזיקה בכרטיס השחקן של המגן.

אבי פרץ ממשיך במשא ומתן עם המועדון בנוגע לצירופו כמאמן השוערים. פרץ, ששוהה בחופשה בארצות הברית, מבוקש מאוד על ידי דורה כתוספת לצוות, אך גורמים במועדון אמרו שהעובדה שעלות השכר שלו גבוהה בהרבה מזו שהייתה נהוגה עד עכשיו למאמן שוערים בחיפה צפויה להוות בעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully