וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "איך אפשר להפסיד ככה?"

4.6.2013 / 10:22

בהפועל ירושלים מתקשים להתאושש מההפסד למכבי ת"א. סמואלס: "השחקנים קפאו ברבע האחרון. אני מאוכזב מעצמי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הלם ואכזבה שררו בקרב אנשי הפועל ירושלים לאחר ההפסד למכבי תל אביב אמש (שני) ביד אליהו. האדומים כבר הוליכו בפער של 15 נקודות, אבל שמטו אותו, נכנעו 78:72 והפסידו 3:0 בסדרה כולה. קברניטי ירושלים ניסו לשמור על ארשת פנים רגועה ופיזרו משפטים לקוניים כגון "אין מה לעשות", אולם מאחורי הקלעים כבר נשמעו אחרת לגמרי. בין היתר נשמעה טענה שמאיר טפירו לא שיחק מספיק.

"זה פשוט לא ייאמן להפסיד משחק כזה . איך קורה דבר כזה?", אמר גורם בכיר בקבוצה. אחרים הפנו אצבע מאשימה למאמן שרון דרוקר." יש לנו קבוצה טובה. אני לא מבין למה היא לא באה לידי ביטוי. לא ככה הייתה צריכה להיראות העונה". לגבי המשחק אותו הגורם: "מכבי פשוט הייתה לא טובה. במחצית סמואלס ממש דחף את השחקנים להצליח, להילחם ודרוקר דיבר על אגרסיביות. היקמן היה בחוץ, סמית' עם ארבע עבירות ואנחנו עדיין מפסידים זה הפסד שכולו באשמתנו. פשוט זוועה. מרגיז, מתסכל. פספוס שייקח המון זמן לעכל אותו".

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. ברני ארדוב
אכזבה עצומה בירושלים. דאנקן/ברני ארדוב

חדר ההלבשה היה שקט בסיום המשחק. "השחקנים נראו המומים, מאוד מאוכזבים. היה אפשר ממש לראות שכואב להם" מספרים בקבוצה. חלקם אף הזילו דמעה, ג'וש דאנקן נשאר נטוע בכיסאו ולא מש ממנו למשך דקות ארוכות, כך גם קורטני פלס. דרוקר מצידו, דיבר בשקט: "אני גאה בכם, הגענו למשחק ולא 'פתחנו רגליים'. שלטנו במשחק אבל הפסדנו בצורה כואבת". הספונסר אהרון פוגל הודה אף הוא לשחקנים, המנכ"ל דני כהן עבר ולחץ את ידיהם.

סמארדו סמאולס נראה מאוכזב גם הוא. "זה אכזרי. אני מאשים גם את עצמי בהפסד הזה. אני לא חושב שבעשר הדקות האחרונות נתתי לקבוצה את כל מה שהיה אפשר", אמר סמואלס, "אני מאוכזב מעצמי. אני חושב שברבע האחרון הבחורים פשוט 'קפאו', נעצרו. אבל אין לי כוונה לדבר על חברים לקבוצה. אלא על עצמי. אני גאה בכולם בקבוצה הזאת".

לשאלה האם ירצה לשוב לשחקן בירושלים גם בעונה הבאה, השיב סמואלס: "באמת לא ידוע מה יהיה בירושלים. קצת מוזר, אבל רכשתי כאן הרבה חברים. היו אמוציות אבל לא משהו ממשי כפי שהפכו את זה. החברים לקבוצה הם נהדרים ויש בכלל בקבוצה הזאת אנשים נהדרים. הם הפכו את החוויה שלי בישראל לנהדרת עבורי ואני שמח וגאה להיות חלק מקבוצה כזאת. נראה מה יהיה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלישי כדיר, סמרדו סמואלס, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"זה אכזרי". סמואלס/ברני ארדוב

רביב לימונד הוסיף: "זה מאכזב. המשחק היה בידיים שלנו היום, אבל ברבע הרביעי נפלנו מהרגליים ודברים שעבדו לנו כל המשחק פשוט לא קרו. זה היה צריך להיות משחק אחר, אבל הם קלעו קליעות גדולות וזהו".

לימונד התייחס לרבע הרביעי, בו קלעה ירושלים ארבע נקודות בלבד: "אני חושב שהיינו קצת סטטיים ושלא רצנו. מכבי היו עם הגב לקיר אבל נלחמו, קלעו זריקות גדולות ובסופו של דבר המומנטום התהפך. אנחנו היינו בדיוק הפוך, ולצערי זה נגמר בהפסד".

לימונד אף ערך סיכום קצרצר לעונה: "מאוד אהבתי את החברים בקבוצה ולשחק כאן. עברנו משברים, לחצים, אבל מאוד אהבתי לעבוד עם כולם. עם שרון , עם דרור, עם השחקנים. למדתי הרבה העונה. מה קרה לירושלים? מה שקורה בכל קבוצה אבל בהפועל ירושלים הכל הרבה יותר חזק והרבה יותר מודגש בתקשורת ".

רביב לימונד שחקן הפועל ירושלים קולע מעל ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ברבע הרביעי נפלנו מהרגליים". לימונד/ברני ארדוב

עוזר המאמן דרור כהן לא ניסה להסתיר את תחושת ההחמצה: "זה מאוד מאוד מאכזב. אין מילים. המשחק לא הסתדר לנו והסתיים כפי שרצינו בצורה ובדרך. היה פה קרב, של שתי קבוצות איכותיות. המשחק התפתח כפי שהוא התפתח, היה למכבי המון זמן לחזור וכל הכבוד להם".

כהן הודה: "ארבע נקודות ברבע האחרון. אין מילים, אין הסברים וגם נגמרה העונה אז לא צריך להסביר. קרה מה שקרה לצערנו. זה יכול להיות אחוזי עונשין, זה יכול להיות ריבאונד התקפה, כל מה שיגידו נכון. זו החמצה, הרגשנו שבכל הסדרה הזאת יכולנו לתת עוד יותר"

לגבי העונה הבאה הוסיף כהן: "אף אחד לא יודע מה קורה בעונה הבאה. קודם כל הולכים הביתה וחושבים כמה ימים על העונה הסוערת הזו. זו הרגשה קצת מוזרה. חיי המאמן גם ככה הם לא תמיד ידועים, אבל גם עבור המועדון זו הרגשה מוזרה".

דרור כהן עוזר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
"אין מילים, אין הסברים". דרור כהן/מגד גוזני

כאמור כרגע לא יידוע מי יהיו הבעלים של הפועל ירושלים, אולם ברור שיהיה במועדון שידוד מערכות - החל בקברניטי המערכת ועד השחקנים.

לירושלים יש אופציות בחוזה על מאיר טפירו, רביב לימונד, ליאור ליפשיץ, קורטני פלס וג'וש דאנקן, אולם, כרגע אין מי שיחליט. לא ידוע מי יהיו הבעלים ואין מי שיבצע פעולות והכנות לעונה הבאה.

לגבי הבעלים , שלשום נערך סבב פגישות בין נציגי האפוטרופוס ובין קבוצות המציעים. בפגישות השיבו הנציגים לשאלות המשקיעים וכרגע נרכשו חוברות על ידי שתי קבוצות. כזכור, קבוצה נוספת בראשות דני קליין מיוצגת על ידי העמותה. גם בקבוצתו של אורי אלון מדגישים כי אלון רציני מאוד לגבי כוונותיו. אם אלון יזכה בשליטה לא מן הנמנע כי גיא הראל ישמש כמנכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully