וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק זועם על אוהדי בית"ר ירושלים

4.6.2013 / 9:43

הבעלים שמע על ההפגנה המתוכננת מול ביתו. מקורביו: "הוא רוצה להישאר, אבל אם יש סיכוי שימכור, המחאה הורסת אותו"

אחרי שאתמול פורסם בוואלה! ספורט על נטייתו של ארקדי גאידמק לא למכור את בית"ר ירושלים, קיום הפגנת האוהדים הצפויה הערב (שלישי) מול ביתו של גאידמק בהרצליה, הגיע לאוזניו של הבעלים של בית"ר ירושלים ואנשים בסביבתו סיפרו שהבעלים כעס מאוד.

מקורב לגאידמק אמר אתמול: "ארקדי החליט כבר בשבוע שעבר שיש לו רצון להישאר כבעלים, להשקיע בה ולהעמיד תקציב יפה ומכובד. עדיין מופעלים עליו לחצים לוותר על המועדון ושכל העסק הזה לא שווה את זה, אבל אם יש סיכוי שזה יקרה, ההפגנות שעושים לו מול הבית הורסות כל אפשרות שהוא יתחרט וישלם את המשכורות כדי להשלים את העסקה עם אלי טביב".

אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק. קובי אליהו
אחת מההפגנות הקודמות של אוהדי בית"ר נגד גאידמק/קובי אליהו

אחד האנשים שתומך בכך שגאידמק יעזוב את המועדון כבר תקופה ארוכה הוא עורך הדין שלו ישראל שלו, שחוזר וטוען שהקשר עם בית"ר לא טוב ולא נכון לאיש העסקים. מנגד, ישנם מקורבים שחושבים אחרת וסבורים שבית"ר היא העוגן של גאידמק בארץ ושהבעלות עליה עשויה לסייע לו ברוסיה ובצ'צ'ניה, כפי שקרה במהלך העונה החולפת.

בסביבתו של הבעלים יודעים שהתנהגות הקהל משפיעה עליו ועל הרצון שלו להשקיע בקבוצה, וטוענים שכל הפגנה כזאת מרחיקה את הבעלים מלהשקיע, אך גם מלמכור את המועדון. ראש העיר ניר ברקת מצפה מגאידמק לתשובה החלטית הלילה כדי שניתן יהיה לדעת כיצד לפעול. אם גאידמק יודיע כצפוי על רצונו להישאר, ברקת יסייע לו בגיוס כספים.

מאות אוהדים צפויים להגיע הערב לביתו של גאידמק כדי להביע את מחאתם. הידיעה על כך שגאידמק צפוי להישאר ולהשקיע בקבוצה לא עושה רושם על האוהדים שמתכוונים להגיע להרצליה. בהודעה שהוציאו אתמול נאמר: "כסף לא קונה אותנו. אנחנו לא צעצוע. נבוא לתמוך בטביב ושכולם ישמעו מה אנחנו חושבים על ארקדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully