וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס ופנאתינייקוס בגמר היווני, ניצחון לצסק"א

שתי הגדולות של יוון השלימו ניצחון 0:3 בסדרות חצי הגמר. צסק"א גברה 65:72 על קובאן ומוליכה 0:1 בסדרת גמר ה-VTB

אולימפיאקוס השלימה הערב (שני) 0:3 בסדרת חצי גמר הפלייאוף ביוון על רתימנו, לאחר שרשמה ניצחון חוץ 67:80, ותפגוש בגמר הפלייאוף את יריבה המושבעת פנאתינייקוס. אלופת אירופה ברחה ל-12:24 ברבע הראשון והפכה את המשחק לקל מהמתוכנן, כשגם צלפה ב-57 אחוזים מחוץ לקשת. ואסיליס ספאנוליס הבריק כהרגלו עם 15 נקודות ו-10 אסיסטים, קוסטס פפאניקולואו קלע גם הוא 15. דמיר לאטוביץ' הוביל את רתימנו עם 15 נקודות משלו.

היריבה בגמר תהיה כאמור פנאתינייקוס, שניצחה 62:64 את פאניוניוס והשלימה גם היא 0:3 בסדרה. הירוקים כבר הוליכו 47:59 כשנותרו חמש דקות וחצי לסיום, אבל פאניוניוס הצליחה לצמק בעזרת ניקוס פפאס, אם כי לא להשוות. ראמל קארי קלע 13 לפנאתינייקוס וסופוקליס שחורציאניטיס תרם 8. יאניס אתינאיוי הוליך את קלעי פאניוניוס עם 13 נקודות.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. Robertas Dackus, GettyImages
הבריק כהרגלו. ואסיליס ספאנוליס/GettyImages, Robertas Dackus

צסק"א מוסקבה עלתה הערב ליתרון 0:1 בסדרת גמר ליגת ה-VTB (הטוב מחמישה משחקים), אחרי שניצחה 65:72 בבית את לוקומוטיב קובאן. ויקטור חריאפה חיפה היטב על חסרונו של מילוש תאודוסיץ' והצטיין עם 8 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, כשקבוצתו ברחה ל-4:13 בפתיחה, ירדה ביתרון 33:39 להפסקה וידעה להתגבר גם על ניסיון הקאמבק של קובאן, שצימקה לשתי נקודות בלבד בדקות הסיום. אנדריי וורונצביץ' וארון ג'קסון קלעו 15 כל אחד עבור צסק"א וננאד קרסטיץ' הוסיף 14, כשאצל קובאן היה זה מנתאס קלנייטיס שבלט עם 13 נקודות ו-7 אסיסטים בעוד ריצ'רד הנדירקס הסתפק ב-2 נקודות. צסק"א תארח גם את המשחק השני מחר.

איטליה: וארזה ניצחה 67:71 את סיינה וצימקה את סדרת חצי גמר הפלייאוף ל-3:2. סיינה קיוותה לסגור סיפור בעזרת ניצחון חוץ, אבל תצטרך לנסות שוב במשחק השישי בסדרה (הטוב משבעה משחקים) שייערך באולמה הביתי ביום רביעי. וארזה פתחה פער של 15 נקודות יתרון, שהספיק לה עד לסיום למרות החזרה של סיינה. אדריאן בנקס קלע 18 נקודות למנצחים, 25 של בובי בראון לא עזרו לסיינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully