וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי מונה למאמנה של עירוני נהריה

3.6.2013 / 18:48

המאמן שהוביל את הוד השרון לגמר הפלייאוף בלאומית, ינסה להחזיר את הקבוצה הצפונית לליגת העל בעונה הבאה

רועי חגאי סיכם היום (שני) כמאמנה של עירוני נהריה מהליגה הלאומית לשנתיים הבאות. חגאי הוביל העונה את מכבי הוד השרון הצנועה לגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, לאחר שרבים ציפו מהקבוצה להילחם כנגד הירידה לליגה הארצית. בחצי הגמר הדיחו הוד השרון וחגאי בהפתעה גדולה את נהריה של שי מינסטר שסיימה את הליגה הסדירה במקום השני.

מאמן מכבי הוד השרון רועי חגאי. קובי אליהו
סומן על ידי נהריה עם סיום סדרת חצי הגמר. חגאי/קובי אליהו

בנהריה סימנו את חגאי כבר עם סיום סדרת חצי גמר, אך המאמן ביקש שלא לדון בנושא עד שיסיים את העונה עם הוד השרון, שכזכור הפסידה בגמר הפלייאוף של הלאומית לעולה החדשה עירוני נס ציונה. בקבוצה הצפונית מעוניינים לחזור לליגת העל לראשונה מאז עונת 2009/10 והם צפויים להעמיד את אחד התקציבים הגדולים בליגה השנייה, בצוותא עם היורדת מליגת העל אליצור אשקלון.

חגאי בן ה-37 גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב והצעיד את קבוצת הנוער להישג הגדול האחרון שלה, גביע המדינה בעונת 2004/5. חגאי קיבע את מעמדו כאחד מעוזרי המאמנים הטובים בליגת העל לצידו של אפי בירנבוים בבני השרון, מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון, ובעונת 2011/12 מונה למאמן הראשי של בני השרון, אך לאחר מספר מחזורים סיים את תפקידו במועדון. לקראת סוף העונה שעברה הגיע המאמן ליקנעם/מגידו והציל אותה מירידה, וכאמור העונה הדריך בהצלחה גדולה את הוד השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully