וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אשמח לקבל יותר נגיעות, אבל אנחנו משתפרים"

הברזילאי שיוצג הערב בברצלונה מרוצה מהתיקו של ברזיל. סקולארי: "היה קשה". הודג'סון: "צ'מברליין הוסיף מימד חשוב"

עוד לפני משחק הידידות של ישראל מול הונדרוס, נערכו אמש (ראשון) ברחבי העולם משחקי הכנה מסקרנים, כשהמעניין מכולם הפגיש בין ברזיל לאנגליה. מארחי המונדיאל הבא, שמתכוננים לגביע הקונפדרציות בעוד שבועיים, חילצו 2:2 מהנה מהאנגלים באיצטדיון המרקאנה המחודש, אחרי שבעיות בטיחות איימו על קיום המשחק בימים האחרונים.

ניימאר נבחרת ברזיל מול גלן ג'ונסון נבחרת אנגליה. רויטרס
"אנחנו יכולים רק להשתפר". ניימאר/רויטרס

במרכז העניינים עמד ניימאר, במשחקו האחרון במדים הלאומיים לפני המעבר המתוקשר לברצלונה. החלוץ בן ה-21 ינחת כבר היום בצהריים בקטלונים ויוצג בשעות הערב בקבוצתו החדשה, ולפני ההמראה אמר: "זה היה משחק טוב מבחינת מה שעשינו על המגרש, וההזדמנויות שיצרנו. לצערנו לא הבקענו במחצית הראשונה למרות הלחץ, אבל אנחנו יכולים רק להשתפר, ובעתיד נהיה טובים יותר".

על יכולתו האישית אמר ניימאר: "לכל שחקן בסגל שלנו יש איכויות כדי לתרום משמעותית לנבחרת. כמובן שאני אשמח לקבל יותר נגיעות בכדור, אבל אנחנו משתפרים כקבוצה. אנחנו לומדים להכיר אחד את השני".

מאמנו פליפה סקולארי אמר: "במחצית הראשונה היינו נהדרים מבחינת המיקומים, אבל במחצית השנייה לא אהבתי את העובדה שנתנו להם יותר מדי מרווחים. איפשרנו לאנגליה לשלוט, לשחק את המשחק שלה ולכבוש שערים.האוהדים ציפו מאיתנו לנצח ולכבוש הרבה שערים, והם ציפו לעוד דברים, אבל הם לא מבינים עד כמה זה קשה לשחק נגד אנגליה. יש להם שחקנים מנוסים והם כבר קבוצה מגובשת".

שחקן נבחרת אנגליה אוקסלייד צ'מברליין חוגג שער עם ג'יימס מילנר. AP
"הוא הכניס הרבה אנרגיה". צ'מברליין/AP

בצד השני היה רוי הודג'סון, ששיבח בעיקר את המחליף אוקסלייד צ'מברליין שכבש את שער השוויון: "אלכס הכניס הרבה אנרגיה, הניע את הכדור מצוין, הוסיף לנו עוד מימד חשוב וקיבל פרס בדמות השער שכבש". על המשחק עצמו אמר המאמן האנגלי: "אני מניח שאני מעט מאוכזב מהתוצאה כי כבשנו שני שערים מאוחרים ושיחקנו טוב במחצית השנייה, אבל הסתפקנו בשוויון בגלל שער נפלא. אני חייב להודות שבמחצית הראשונה היינו הרבה פחות טובים, אז מבחינת כלל 90 הדקות תיקו היא תוצאה הוגנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully