וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הפסידה במשחק הכנה לנבחרת חבל גליסיה

הנבחרת סיימה את ההכנה בספרד עם הפסד 30:28, סמולר כבש 12 שערים. שמעוני: "כרגע אנחנו לא מספיק מחוברים"

נבחרת ישראל רשמה היום (ראשון) הפסד 30:28 לנבחרת חבל גליסיה בספרד. זה היה הפסד נוסף אחרי ניסוי הכלים שנערך אמש בפונטוודרה. הנבחרת סיימה את פרק ההכנה בספרד, ותצא בדרכה להונגריה שם תקיים שני משחקי הכנה בסוף השבוע מול הנבחרת המקומית שייערכו בוושפארם. מדובר בהכנה לקראת צמד המשחקים הנועלים של קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, מול צ'כיה ב-12 בחודש בבית מכבי, ושלושה ימים לאחר מכן בגרמניה.

שחקני הנבחרת לא נכנסו טוב למשחק, ופיגרו בהפרש משמעותי - 16:10, עם הירידה להפסקה. המחצית השנייה הייתה טובה יותר. אבישי סמולר שלא שיחק אמש, כבש 12 שערים, אריאל רוזנטל כבש 4 כמו גם עומר דבדה, עוז חממי הוסיף 2, תומר שמעוני, אלכס סיצ'נקו, יובל גררה, עמית סטלמן והשוער אורן מאירוביץ' עם שער כל אחד.

אבישי סמולר, שחקן נבחרת ישראל מול גרמניה. ניב אהרונסון
חזר בסערה. אבישי סמולר/ניב אהרונסון

הערב צפו שחקני הנבחרת יחד בשידור משחק גמר ליגת האלופות שבו הדהימה המבורג הגרמנית בניצחון על ברצלונה לאחר הארכה, וזכתה לראשונה בתולדותיה בתואר.

תומר שמעוני, שכבש אמש 8 שערים, סיפר: "יצאנו למחנה אימונים הזה אחרי שלא היינו ביחד הרבה מאוד זמן בגלל סדרת הגמר פלייאוף, וישנם שחקנים שלא שיחקו משחק רשמי כמעט חודש עד למשחק נגד חבל גליסיה. גם הצ'כים או הגרמנים לא נפגשו כנבחרת הרבה מאוד זמן, אך חייבים לזכור שהם כבר עברו מעל 50 משחקים ביחד השנה".

שמעוני הוסיף: "דראגן עובד איתנו מאוד קשה בשביל שנגיע בכושר הכי טוב בזמן הנכון, שזה המשחקים הרשמיים. כל השאר זה שלבים בהכנה. כרגע רואים שאנחנו עוד לא מספיק מחוברים כנבחרת כפי שהיינו נגד מונטנגרו ולכן הפסדנו בשני המשחקים ולא הצגנו יכולת שתספיק נגד צ'כיה וגרמניה. העיר עצמה יפהפיה והתנאים מצוינים. היום ישבנו ביחד לראות את גמר ליגת האלופות והאווירה באמת נהדרת, מחר אנחנו נוסעים להונגריה לשחק נגד נבחרת בטופ העולמי וזאת הדרך היחידה לצבור ניסיון ברמה הזאת, עם הרבה זמן על המגרש, המון שעות וידאו והכנה ובעיקר בעיקר זיעה ועבודה קשה. אנחנו מאמינים שנצליח להביא את עצמנו מוכנים למאני טיים".

* הפועל אשדוד: ולדימיר זייקמן, שהדריך והעלה את הקבוצה לליגת העל, הודיע כי ימשיך לאמן את הנציגה הדרומית גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully