וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 3: רוי ניסני, הרוקי המהיר ברד בול רינג

נהג הפורמולה הישראלי סיים היום במקום ה-10 את המרוץ ה-15 של העונה באליפות אירופה הרשמית של פורמולה 3

חצי עונה חלפה באליפות אירופה הרשמית של פורמולה 3, והרוקי הישראלי , רוי ניסני, יכול בהחלט להיות מרוצה מהביצועים שלו עד עתה.

היום בצהרים נערך המירוץ ה-15 בסבב, במסלול רד בול רינג באוסטריה, ניסני זינק מהמקום ה-11 על הגריד. בזינוק ניסני איבד מקום אחד, אבל בהמשך הצליח לעקוף שלושה נהגים ולהתייצב במקום התשיעי. רק לקראת ההקפה ה-20 והאחרונה של המירוץ, הצליח הברזילאי לואיס פלילפה דראני לעקוף את ניסני ולסיים תשיעי, ניסני הסתפק במקום ה-10 המכובד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיך להתקדם. ניסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

המירוץ היום היה המשך ישיר לשני המרוצים הנוספים שנערכו בסוף השבוע ברד בול רינג. אתמול בבוקר הוא זינק מהמקום ה-16 על הגריד וסיים במקום ה-11. את המרוץ ה-14 בסבב שנערך במוצאי שבת , ניסני פתח במקום ה-13 על הגריד וסיים באותו מקום. במרוץ הזה ניסני קיבל הוראה מהמהנדסים של הקבוצה למנוע מרפאל מרצ'לו האיטלקי, שנאבק על תואר האליפות מול חברו של ניסני לקבוצה, פליקס רוזנקוויסט השבדי, מלהתקדם קדימה אל עבר העשירייה הראשונה, במשך 9 הקפות ניסני הצליח למנוע ממרצ'לו לעקוף ורק בהקפה ה-15 הצליח מרצ'לו לעקוף את ניסני , אך זה כבר היה מאוחר מידי, מרצ'לו סיים רק במקום ה-11.

ניסני, שזו לו העונה הראשונה באליפות אירופה הרשמית של הפורמולה 3, היה בסוף השבוע הרוקי המהיר ביותר ברד בול רינג, מבין 28 הנהגים שהתחרו בסוף השבוע, 12 הם רוקיס.

רוי ניסני סיכם היום: "היה לי סוף שבוע טוב, אני ממשיך לצבור ניסיון ולהיצמד לחבורת הצמרת באליפות וזו המטרה העונה. אני אמשיך לעבוד קשה, בתקווה לתוצאות טובות עוד יותר בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully