וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 16 נק' ליותם הלפרין בניצחון באיירן מינכן

הבווארים השוו את חצי גמר הפלייאוף ל-2:2 אחרי 71:80 על באמברג בזכות משחק מצוין של הישראלי. ספרד: 0:2 לברצלונה

ברצלונה וריאל מדריד נמצאות בדרך הבטוחה למפגש נוסף בסדרת גמר הפלייאוף הספרדי, אחרי שהיום (ראשון) עלתה גם בארסה ליתרון 0:2 בחצי הגמר מול גראן קנאריה, אחרי שאתמול ריאל מדריד טיפסה ל-0:2 קל מול סראגוסה בסדרה המקבילה.

הקטלאנים, שעבדו קשה גם בפתיחת הסדרה מול היריבה, שסיימה במקום השביעי את העונה הרגילה והפתיעה את קאחה לבוראל ברבע הגמר, שוב נגררו למותחן, אבל יוכלו לסגור את הסיפור עם סוויפ במשחק השלישי שייערך באיים הקנריים ביום שלישי, במקביל למשחק השלישי בין ריאל לסראגוסה.

ברצלונה החזיקה בפער קטן מהפתיחה, וירדה להפסקה ביתרון 36:40. ברבע השלישי האורחים נתנו פייט וכפו רבע אחרון צמוד, שהגיע להכרעה 9 שניות לסיום. במצב של 72:74 לבארסה, חואן קרלוס נבארו שיחרר איירבול מחוץ לקשת, אבל הריבאונד נפל לידיו של ויקטור סאדה שקלע ממש לפני תום שעון ה-24 והבטיח את הניצחון. נבארו סיים כקלע הבולט של המנצחים עם 22 נקודות, ריאן טולסון קלע 20 לגראן קנאריה.

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
איירבול גורלי וניצחון. חואן קרלוס נבארו/GettyImages

גרמניה:

באיירן מינכן הצליחה לאזן את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול באמברג ל-2:2 בזכות ניצחון 71:80 וכעת היא תצא למשחק חוץ מכריע ביום חמישי. הבווארים רצו ל-17:28 ברבע הראשון, האורחים חזרו עם 14:22 בשלישי, אבל עשר הדקות האחרונות שוב היו של באיירן, שעם 13:23 לקחה את המשחק. יותם אלפרין היה פנטסטי עם 16 נקודות ב-25 וחצי דקות. הרכז הישראלי סיים גם עם שישה ריבאונדים. טייריס רייס הוביל את באיירן עם 17.

איטליה:

קאנטו שכבר פיגרה 2:0 בסדרת חצי הגמר שלה נגד רומא, הפכה ל-2:3 והיא רחוקה ניצחון אחד מעלייה לגמר הפלייאוף. הקבוצה מלומברדיה ניצחה בבירת איטליה 66:77 אחרי שהיא נהנתה מ-18 נקודות של פייטרו אראדורי ומ-13 של מארטן לאונן. אלכס טיוס תקם 10 נקודות ב-15 דקות משחק. פיל גוס וג'ורדן טיילור התחלקו שווה בשווה ב-28 נקודות אצל רומא, בעוד בובי ג'ונס מסיים עם 13 נקודות ו-11 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יותם הלפרין שחקן באיירן מינכן לפני ג'ון גולדסברי שחקן באמברג. GettyImages
התעלה ברגע הנכון. הלפרין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully