וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 2.6

הדיווח היומי על השמועות בשוק ההעברות הישראלי: מכבי חיפה מצפה להצגת הרכש הראשון ומגבירה הילוך להחתמת הזרים

שחקן מאריבור גוראן צביאנוביץ'. GettyImages
הזרים יהיו הבאים בתור בחיפה. צביאנוביץ'/GettyImages

* 10:55: מכבי חיפה צפויה להציג במהלך השבוע את אלעד גבאי כרכש הראשון שלה הקיץ. מכבי נתניה ממשיכה לדרוש סכומים גבוהים עבור עומרי בן הרוש ולאחרונה הוצע לבנאדו הבלם אדי גוטליב. אופציה נוספת שהוזכרה: בן והבה, שהפועל באר שבע טרם רכשה מבית"ר טוברוק. חיפה תגביר רק מחר הילוך בנוגע לעניינים זרים: כשהקשר הסלובני של מריבור גוראן צביאנוביץ', הקשר הספרדי של אסטרס טריפוליס רובן ראיוס וקשר אומוניה ניקוסיה דמטריס חריסטופי בראש הרשימות.

* 11:15: בני סכנין החליטה שלא לממש את האופציה על פיטר אמבמבה, ותחפש בלם זר במקומו. כמו כן, בסכנין מעוניינים מאוד להחתים את איציק כהן, שלא ימשיך בעירוני קרית שמונה, ובין הצדדים כבר נפתח משא ומתן.

* 11:52: מכבי תל אביב תעשה כל מאמץ כדי להשאיר את וינסנט אניימה, במידה וליל תסכים למכור את השוער הניגרי. במסגרת הניסיונות להחתים את עוז ראלי עשויים להישלח לבני יהודה בתמורה תמיר כחלון או רפי דהן.

* 14:40: באר שבע תגיש בקרוב הצעה על קובי דג'אני, מתוך הנחה שהקשיים במשא ומתן עם רפי דהן לא יובילו לכדי חתימה. המגן השמאלי של נצרת עילית בן תורג'מן והמגן הימני בן ביטון אמורים לחתום במהלך השבוע. בבירת הנגב עדיין מנסים להחתים את אליניב ברדה, שדורש כחצי מיליון דולר לעונה.

15:14: שמו של מור שושן עלה כמועמד גם בבני סכנין וגם בהפועל באר שבע.

  • עוד באותו נושא:
  • אלעד גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully