וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת קורונה פוצ'יוולי יצאה לדרך

הליגה יצאה לדרך במפגן ברמה גבוהה. במשחק המרכזי גברו "הברווזים" הטריים בליגה 1:2 על "אריות גורדון"

ליגת קורונה פוצ'יוולי יצאה לדרך בשבת במפגן רמה גבוהה שאינה מביישת את חופי ברזיל. כבר במחזור הראשון צפינו במאבקים מרהיבים בין קבוצות שלא יודעות לוותר כאשר הפייבוריטיות, סאן אנד ניקה, האלופה אשתקד נגב אילת, לוכדי הנחשים ותל-יה אירועים ניצחו בקלות. במשחק המרכזי גברה העולה החדשה, "הברווזים" במשחק מותח 1:2 על אריות גורדון.

מבין הקבוצות הפייבוריטיות ניתן למצוא את "לוכדי הנחשים" של דודו טובי והברזילאי דייגו מראדונה דה סילבה, אלוף ליגת קורונה פוצ'יוולי בשנים 2011 ו-2012 עם קבוצת נגב אילת. בנוסף, יהיו גם "יהלומי ביצ'אצ'י" של ג'ורג' בסון והברזילאי הוותיק וולינטון דה סילבה, "סאן אנד ניקה" עם מתי פול, אלוף 2012, ואמיר זוהר, "תליה אירועים" של ליאור באום ומאור קנדיל וכן "אריות גורדון", בהרכב משופר עם עומרי כהן והברזילאי ג'קסון. בנוסף, ייכנסו לסבב הרכבים חדשים נוספים, שכל אחד מהם יאיים בכל שבוע על הפייבוריטיות בניסיון להתברג בין 4 הגדולות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דר פישלזון ותומר רייפמן מהברווזים לא נבהלו מעומרי כהן וג'קסון מנדס מאריות גורדון וניצחו 1:2. לוכדי הנחשים, עם דייגו מראדונה ודודו טובי הוותיקים, לא התקשו ב-0:2 על סנטוס של עילי חלד וברוך ליטווק. גם סן אנד ניקה של אמיר זוהר ומתי פול ניצחה חלק, 0:2 את בר והולך של יפתח קדישאי וגיא אמסלם.

נגב אילת של אדר זינו ואורן צוברי גברה אף היא 0:2 על גאולה יונייטד של יונתן פלאש ושלום לנציאנו. וילדה חייע (אלון דיסנצ'יק, תמיר בר אילן) עברה את יהלומי ביצ'אצי של קוקיה וג'ורג' באסון ותל-יה אירועים, עם מאור קנדיל וליאור באום עשתה זאת בעצמה בצורה חלקה, 0:2 על יהלומי גורדון של שי עפגין ושלומי משה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully