וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינקס: "המתנה הכי טובה". ריברי: "הישג היסטורי"

באיירן מינכן חגגה טרבל ראשון אי פעם, המאמן הבהיר: "אודיע על עתידי בשלישי". שווינשטייגר: "הכול השתלם לנו העונה"

עונת 2012/13 תיזכר לעד כעונה של באיירן מינכן. הבווארים השלימו הערב (שבת) טרבל ראשון אי פעם של קבוצה גרמנית, כשזכו בגביע עם 2:3 בגמר המותח מול שטוטגרט וצירפו עוד תואר אחרי הזכייה באליפות הבונדסליגה וכמובן בליגת האלופות. אם תרצו, אפשר לצרף גם את הסופרקאפ הגרמני בתחילת העונה כדי להגיע לארבעה תארים.

בכל מקרה, באיירן הפכה לקבוצה השביעית באירופה שרושמת את ההישג המשולש. קדמו לה במועדון האקסקלוסיבי סלטיק (1967), אייאקס (1971), פ.ס.וו איינדהובן (1988), מנצ'סטר יונייטד (1999), ברצלונה (2009) ואינטר (2010).

LIVE
שחקני באיירן מינכן חוגגים זכיה בגביע הגרמני. רויטרס
אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה. באיירן מינכן מניפה/רויטרס

הזרקורים בסיום כוונו בעיקר לעבר המאמן בן ה-68 יופ היינקס, אהוב הקהל במינכן, שמפנה את מקומו בבאיירן לטובת פפ גווארדיולה אחרי העונה הגדולה בקריירת האימון שלו. היינקס, שתחילה דיבר על פרישה ובשבוע האחרון הוזכר כמועמד מוביל לאימון ריאל מדריד, לא הסתיר את התרגשותו: "זה רגע מאוד מרגש עבורי. הקבוצה נתנה לי היום את המתנה הכי טובה שאפשר לקבל. אני אקיים מסיבת עיתונאים ביום שלישי ובה אודיע על עתידי והאם אמשיך לאמן או לא. אלה רגעים גדולים, הטרבל מיוחד, הכי חשוב זה שיש לך שחקנים טובים שמאוחדים".

נשיא באיירן פרנץ בקנבאואר התייחס לדבריו של היינקס ואמר: "כנראה שהוא יודע מה הוא אומר ונחכה עד יום שלישי, עד אז הוא ישמור על הסוד עמו. אולי יאמן במקום אחר, או שיהיה מנהל מקצועי או יעדיף ניהול. אני לא יכול להמליץ לו מה לעשות".

"בילד" הגרמני הציב את הזכייה של באיירן בכותרת הראשית. "זה לא עוד ניצחון בגמר הגביע, זה ניצחון לדורי דורות", נכתב, "ברכות יופ, אתה עכשיו אגדה". "סופר באיירן זכתה בטרבל", נכתב ב"דר שפיגל", "הבווארים נכנסו לנצח בזכות הזכייה בגביע שהביאה להם שלושה תארים. היינקס הוא אבי ההצלחה".

פרנק ריברי, שאמור להאריך את חוזהו עד 2017, חגג גם הוא בסיום: "הטרבל הזה בלתי ייאמן. הישג היסטורי. אני מתכוון להישאר בבאיירן מינכן כמה שיותר זמן".

אריאן רובן ההולנדי אמר: "יש לנו קבוצה נהדרת, זה פשוט נפלא. אני גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת. זה היה גמר, שלושער של יופ היינקס. לא היה קל אחרי הזכייה בליגת האלופות, אבל אני חושב שאנחנו ראויים לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן באיירן מינכן יופ היינקס חוגג זכיה בגביע. רויטרס
כמה זה מגיע לו. יופ היינקס/רויטרס

הקפטן פיליפ לאם אמר: "עכשיו סוף סוף השגנו את מה שמעולם לא היה בכדורגל הגרמני. מדהים מה הקבוצה הזאת עברה רק לפני כמה חודשים, אבל פיצינו על כך בשבועות האחרונים. נחגוג הרבה זמן את הטרבל הזה. יום ראשון יהיה יום מאוד חשוב ועמוס בשבילנו".

בסטיאן שווינשטייגר לא שכח גם הוא את הטראומה מהעונה שעברה: "הכול השתלם לנו העונה. כל מה שניסינו, הכול עבד טוב יותר העונה. זה היה בלתי ייאמן. אנחנו רק צריכים ליהנות. אני גאה".

המנכ"ל קרל היינץ רומיניגה הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים כי עשינו היסטוריה. היינו רגועים ב-0:3 ויצרנו לעצמנו בעיה בסוף, אבל אפשר להיות מרוצים. עבור האוהדים, מדובר ברגע מרגש ומיוחד. יופ היינקס עשה עבודה פנטסטית, הוא חבר נהדר".

עדכון ראשון: 00:12

שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי חוגג זכיה בגביע הגרמני. רויטרס
לא מתכוון לעזוב. פרנק ריברי/רויטרס
שחקני באיירן מינכן מניפים באוויר את מאמנם, יופ היינקס. רויטרס
נכנס לספרי ההיסטוריה. יופ היינקס/רויטרס
שוער באיירן מינכן מנואל נוייר שופך בירה על מאמנו, יופ היינקס. Alex Grimm, GettyImages
ועשה את זה רטוב מבירה, באדיבות מנואל נוייר/GettyImages, Alex Grimm
שחקני באיירן מינכן חוגגים זכיה בגביע. GettyImages
הכי טובים שיש/GettyImages
שחקני באיירן מינכן חוגגים זכיה בגביע הגרמני עם מאמנם, יופ היינקס. רויטרס
חגיגות מרגשות/רויטרס
שחקני באיירן מינכן חוגגים זכיה בגביע עם מאמנם, יופ היינקס. GettyImages
עם גיבור אחד בלתי נשכח/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully