וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 3: רוי ניסני סיים 11 ו-13 ברד בול רינג

הנהג הישראלי ממשיך להציג מגמת שיפור באליפות אירופה הרשמית. בראשון יתקיים מקצה נוסף, ניסני יתחיל מהמקום ה-11

נהג הפורמולה הישראלי, רוי ניסני, ממשיך במגמת השיפור. ניסני התחרה היום (שבת) במסלול הרד בול רינג באוסטריה, במירוצים ה-13 וה-14 בסבב אליפות אירופה הרשמית בפורמולה 3 וסיים במקומות 11 ו-13.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכה לשבחים על העבודה הטקטית. רוי ניסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

את מירוץ הבוקר ניסני פתח מהמקום ה-16 על הגריד, כבר בזינוק שיפר עמדה ועבר למקום ה-14. במשך 29 ההקפות שכל אחת מהן אורכה 4.3 ק"מ, ניסני המשיך להתקדם וסיים את המירוץ במקום ה-11. למרות המיקום מחוץ ל-10 הראשונים, ניסני זכה בנקודת דרוג, זאת מכיוון שהנהג הרוסי, דניל קווייט שסיים שני, הוא נהג אורח המתחרה עבור קבוצת קרלין, אך הוא אינו חלק מאליפות אירופה ואינו זוכה לניקוד על הישגיו. לניסני יש חמש נקודות והוא מדורג במקום ה-19 בדרוג הנהגים.

את המרוץ ה-14 בסבב שנערך לקראת ערב, ניסני פתח במקום ה-13 על הגריד. הזינוק היה פחות טוב מאשר בבוקר וניסני ירד למקום ה-15 ובהמשך איבד עוד מקום וירד למקום ה-16. מי שניצח בבוקר, חברו של ניסני לקבוצת מוקה מוטור ספורט, השבדי פליקס רוזנקוויסט, הוליך גם את מירוץ אחר הצהריים. השבדי נאבק על המקום הראשון בדירוג הנהגים מול האיטלקי רפאל מרצ'לו מקבוצת פארמה. האחרון פתח לא טוב היום ואחרי חמש הקפות מצא עצמו במקום ה-15. כאן נכנס לפעולה רוי ניסני, שהיה מדורג במקום ה-14 באותו שלב.

ניסני קיבל הוראה מהמהנדסים של הקבוצה למנוע ממרצ'לו להתקדם אל עבר העשירייה הראשונה, במשך תשע הקפות ניסני הצליח למנוע ממרצ'לו לעקוף ורק בהקפה ה-15 הצליח האיטלקי לחלוף על פניו, אך זה כבר היה מאוחר מדי, מרצ'לו סיים רק במקום ה-11, ועכשיו הפער בינו לבין השבדי שבמקום השני בדירוג הנהגים צומצם ל-42.5 נקודות, כאשר יש עוד חצי עונה לפנינו. רוי ניסני סיים במקום ה-13 וזכה לשבחים רבים מצד מהנדסי הקבוצה על העבודה הטקטית שביצע לאורך המירוץ.

מחר בשעה 12:00 שעון ישראל יזנק ניסני אל המירוץ השלישי והאחרון של סוף השבוע ברד בול רינג. ניסני יזנק מהמקום ה-11 על הגריד, כאשר התקווה בקבוצת מוקה מוטור ספורט היא שהוא יצליח לסיים את בין עשרת הנהגים הראשונים ויאסוף עוד נקודות בדירוג.

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully