וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: גאידמק ימכור לטביב בתנאי שיקבל אחוזים מתביעת מס הכנסה

1.6.2013 / 18:36

בסביבתו של הבעלים מעריכים כי בית"ר תזכה ל-7-9 מיליון שקל מהתביעה, הבעלים לא יעביר את הקבוצה לטביב ללא תמורה

בית"ר ירושלים רחוקה מלפתוח בהכנות לעונה הבאה וכפי שהדברים נראים כעת, זה גם לא יקרה בשבוע או בשבועיים הקרובים. לאחר שביום שני האחרון סוכמו כל פרטי עסקת המכירה בין נציגיו של ארקדי גאידמק לאלי טביב ועורכי דינו, חזר בו הבעלים מהסיכום ובשלב זה אינו מעוניין להעביר את הקבוצה לטביב כפי שהיא.

גורמים בבית"ר סיפרו על ההתפתחויות של הימים האחרונים ואמרו: "מעבר לזה שגאידמק לא מת על טביב, הוא מקבל חוות דעת על התביעה ממס הכנסה ומרגיש מנוצל. בית"ר תובעת 13 מיליון, יכולה לסכם כבר עכשיו על פשרה של חמישה, ולא מסכימה כי היא מאמינה שתקבל 8-9 מיליון לפחות. ארקדי מרגיש שהוא יצטרך לשלם את המשכורות וגם שטביב יקבל את בית"ר נקייה, ומרגיש פראייר. נקווה שיצליחו להגיע להבנות כמה שיותר מהר".

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. קובי אליהו
איך הסיפור הזה ייגמר? גאידמק/קובי אליהו

אחת הפשרות שעשויה להיות מוצעת בימים הקרובים היא האפשרות שגאידמק אכן ישלם את המשכורות, אך מנגד ידרוש אחוזים מכל סכום כסף שייכנס מהתביעה בעתיד אחרי קיזוז החוב למע"מ אותו ישלם טביב. בימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא.

יש לציין כי גם אם בית"ר תזכה בכסף מתביעת מס הכנסה, הסכום יועבר אך ורק למועדון ולא ניתן יהיה למשוך אותו על ידי הבעלים. במקרה כזה, גאידמק יוכל לראות את כספו אך ורק על ידי הסכם מוקדם בו טביב יתחייב להעביר לו באופן אישי את הסכום היחסי.

מעבר לכך, בירושלים הופצו בסוף השבוע שמועות שגאיידמק החליט להישאר הבעלים, ועל מנת לעקוף את הסעיף המאפשר לעמותת האוהדים להביא רוכש צפוי להנחית רוכש המקורב לו במיידית. גורם בבית"ר אמר על כך: "איזה שמועות כבר לא היו, עשו מארקדי מפלצת אבל הוא רחוק מזה. הוא לא הבטיח אף פעם לשלם את המשכורות אלא נאמר שיימצא פיתרון ואם דברים יסתדרו אז יימצא פיתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully