וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "גאידמק לא מוכר מחשש שטביב לא ישקיע בקבוצה"

31.5.2013 / 12:17

הבעלים ממשיך להתחמק, ברקת ינסה לשכנעו. טביב: "בכאלה דברים לא נתקלתי". חבר דירקטוריון: "ארקדי לא מסוגל להיפרד"

הערפל סביב עתידה של בית"ר ירושלים מסרב להתפזר. הבוקר (שישי) נודע כי בניגוד לפרסומים על היעלמותו של ארקדי גאידמק, בעלי המועדון נמצא בקשר עם חלק מאנשיו, אך הוא ממשיך להתחמק מלספק תשובה בנוגע לעסקת מכירת הקבוצה לאלי טביב.

מי שלוקח כרגע פיקוד על העניינים הוא ראש העירייה ניר ברקת. אנשים שמעורים בשיחות ביומיים האחרונים אומרים: "זו בכלל לא בעיה של משכורות או כסף, המצב הוא שארקדי לא רוצה למכור את הקבוצה לטביב. הוא חש כי טביב לא ישקיע בקבוצה ובונה על התביעה של 13 מיליון ממס הכנסה. הוא גם עצבני על כל מה שעבר עם אוהדי בית"ר, וברקת מנסה להשיג אותו כדי להרגיע אותו ולהסביר לו שהדבר הכי נכון עבור בית"ר הוא ללכת על העסקה הזו ולהעביר את הקבוצה לטביב".

ארקדי גאידמק בבית המשפט, פברואר 2011. נמרוד סונדרס
עדיין מתלבט. ארקדי גאידמק/נמרוד סונדרס

טביב מפגין בינתיים סבלנות וממתין להתפתחויות. למקורביו אמר טביב: "זה הזוי מה שקורה כאן, בכאלה דברים לא נתקלתי. סגרנו הכל ודחינו את החתימה כדי שארקדי יהיה נוכח ולאן זה הגיע? אני כבר לא יודע להגיד אם אני אופטימי או פסימי, לא יודע אם רוצים למכור או להחריב את בית"ר".

אוהדי בית"ר מתכננים הפגנה מול בניין העירייה ביום שלישי הקרוב, כאשר ברקת מקווה לפתור עד אז את הפלונטר ולהביא למימוש העסקה, מה שיגרום לביטול ההפגנה. במידה וראש העיר לא יקבל תשובה חיובית מגאידמק עד ליום ראשון, הוא ינסה למצוא פתרונות אחרים למצב יחד עם הדירקטוריון.

מי ששומר מרחק מההתרחשויות בימים האחרונים הוא היו"ר איציק קורנפיין, שמעדיף לשמור על שקט ולהימנע מכל סיטואציה בה יערבו אותו בנושא ויאשימו אותו בסיכול העסקה. גם קורנפיין לא בדיוק מבין מה גאידמק רוצה לעשות, ולכן כפי שהוא עושה לאורך כל המו"מ הוא מקפיד שלא להתערב. חבר הדירקטוריון ומקורבו של קורנפיין מומי דהאן אמר היום: "ארקדי עדיין לא מסוגל להיפרד מבית"ר. הוא אוהב להיות הבעלים וכרגע קשה לו להיפרד. זה לא נכון שהוא לא היה בקשר, הוא היה בקשר עם איציק ועם אנשיו. בשורה התחתונה יקרה משהו בשבוע הקרוב שיכריע את העניינים - או שטביב יהיה, או שארקדי יהיה, או שהקבוצה תלך לבית משפט".

אלי טביב. קובי אליהו
"לא יודע אם רוצים למכור או להחריב את בית"ר". אלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully