וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס היה מעורב בתאונת דרכים

הצ'יליאני של ברצלונה איבד שליטה על רכבו והתנגש בגדר ההפרדה, אבל מצבו טוב. "זה נס שהוא חי", נכתב ב'מארקה'

חלוצה של ברצלונה אלכסיס סאנצ'ס היה מעורב בתאונת דרכים קשה, אבל למרבה המזל הוא לא נפגע בצורה משמעותית. ב'מארקה' מדווחים כי הצ'יליאני נהג ברכבו בליל חמישי האחרון לאחר שחזר ממשחק במסגרת גביע קטאלוניה נגד אספניול כאשר הוא איבד שליטה ורכבו טס במהירות עד שנעצר באמצע הכביש על גדר ההפרדה.

אלכסיס סאנצ'ס, שחקן ברצלונה כובש. רויטרס
אמור לשחק הערב. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

במסגרת הדיווח מציינים על סאנצ'ס כי "זה נס שהוא חי". הסיבה שהפגיעה אינה משמעותית היא בשל העובדה שאמצעי הביטחון במכוניתו עשו את העבודה. דקות לאחר המקרה חבר של השחקן הגיע למקום ולקח אותו לביתו. נציגו העביר מסר באמצעות הטוויטר, וכתב: "אלכסיס היה מעורב בתאונה ברביעי האחרון ללא פגיעות. רפואה שלמה".

אגב, הצ'יליאני השאיר במקום את רכבו ולא דיווח לרשויות על התאונה, אבל כמה שעות לאחר מכן התייצבה המשטרה בביתו לאחר שעד ראייה דיווח על מה שאירע. למרות התאונה, סאנצ'ס אמור ליטול חלק במשחק הערב (שבת, 20:00, ספורט 5) מול מלאגה.

ניימאר שחקן סנטוס. GettyImages
"אני לא אוהב את ההייפ סביבו. אני מעדיף שהדברים פשוטים ואני לא אוהב את התסרוקת והמוזרות שלו". ניימאר/GettyImages

ובינתיים בברצלונה ממשיכים להתלהב מצירופו של ניימאר, אבל מי שמרגיע את ההתלהבות הוא מאמן נבחרת ספרד לשעבר חאבייר קלמנטה, שמשמיע ספק אם לברזילאי יש את הכישורים לסחוב את הקטאלנים קדימה. "אני לא יודע יותר מדי על ניימאר. רק ראיתי אותו בטלוויזיה", אמר לעיתון 'ספורט'. "יש כמה דברים שראיתי ואני לא אוהב אצלו. אני לא אוהב את ההייפ סביבו. אני מעדיף שהדברים פשוטים ואני לא אוהב את התסרוקת והמוזרות שלו".

קלמנטה גם לא בטוח שניימאר יכול להצליח באירופה: "הליגה הברזילאית לא דומה בכלל לאירופה. כששחקנים מברזיל מגיעים לאירופה, הם צריכים לבצע התאמות. ניימאר נראה מדהים בטלוויזיה ועושה דברים יפים, אבל כדורגל הוא לא משהו פשוט. אם ברצלונה רוצה לשלם כל כך הרבה תמורתו וריאל מדריד חיזרה אחריו, אני מאמין שהוא שחקן טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully