וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: איטליה הביסה 0:4 את סן מרינו

האזורי לא הבריקו במבחן האחרון שלהם לקראת מוק' המונדיאל, אך נהנו משערים של פולי, ג'ילארדינו, פירלו ואקווילני

בעוד שבוע בדיוק נבחרת איטליה תצא למשחק חוץ קשה מאין כמוהו וחשוב ביותר מול צ'כיה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. לאחר מכן, הסווקדרה אזורה, שמובילים כרגע את הבית שלהם, יטוסו לברזיל שם ישתתפו כנציגת אירופה בגביע הקונפדרציות החל מאמצע החודש. הערב (שישי), הם ערכו איפוס כוונות אחרון ועשו זאת עם 0:4 קליל על סן מרינו הקטנטנה.

כצפוי, איטליה פתחה את המשחק שנערך בבולוניה בלחץ גדול אבל לא הגיעה לאף מצב בדקות הראשונות. לאט לאט המכבש של האזורי החל להניב פירות. בדקה ה-28 היה זה קשר סמפדוריה, אנדראה פולי הצעיר, שחגג שער בכורה בנבחרת אחרי שבעט לפינה הרחוקה בקור רוח מתוך הרחבה.

אנדראה פולי נבחרת איטליה חוגג שער. GettyImages
שער בכורה בנבחרת. פולי/GettyImages

חלפו שש דקות ומהלך מהיר של האיטלקים סידר את השני, כאשר השוער האורח מצליח להדוף פעם אחת, אך אלברטו ג'ילארדינו מסתער על הריבאונד ומכפיל את התוצאה. המחצית השנייה החלה עם אנדראה פירלו, כאשר הקשר הפנטסטי של יובנטוס סובב כדור חופשי מושלם לחיבורים בדקה ה-51 וקבע 0:3. הרביעי הגיעה עשר דקות לסיום, כאשר הפעם הכדור החופשי של פירלו היה שטוח ונהדף בצורה איומה על ידי השוער, מה שאיפשר לאלברטו אקווילני לדחוק בקלות מקרוב.

במשחק ידידות נוסף שנערך הערב, בבילפלד, גרמניה, סלובניה ניצחה 0:2 את טורקיה. מיליבויה נובאקוביץ' כבש את הראשון בדקה ה-11 בנגיחה מקרוב, טים מטאבז הכפיל במהלך אישי יפה בדקה ה-65.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully