וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "מבחינתנו מדובר במשחק רשמי"

מאמן הנבחרת דרוך לקראת המפגש מול הונדורס (ב', 00:30). בניון: "אנחנו מחויבים לאנשים הרבים מהקהילה היהודית שיגיעו"

נבחרת ישראל תערוך בלילה שבין ראשון לשני (00:30) משחק הכנה נוסף, הפעם מול נבחרת הונדורס. המשחק עצמו יתקיים בניו יורק, כאשר כ-30 אלף צופים, רבים מהם בוודאי יהודים, צפויים להגיע לאצטדיון סיטי פילד של קבוצת הבייסבול ניו יורק מטס, השוכן בקווינס ובו תיערך ההתמודדות.

היום (שישי), העניק מאמן הנבחרת אלי גוטמן ראיון לתחנת הרדיו המקומית של פוקס ניוז ולאחר מכן התקיימה מסיבת עיתונאים בהשתתפותו, כמו גם עם הקפטן יוסי בניון והבלם טל בן חיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקהילה היהודית תגיע בהמוניה. גוטמן עם בן חיים ובניון במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוטמן אמר: "הונדורס טובה מאוד, מבחינתנו מדובר במשחק רשמי ולא במשחק אימון. יש לנו בית קשה מאוד במוקדמות המונדיאל, תחילת הקמפיין הייתה פחות טובה, אבל בהמשך הראנו כדורגל טוב. ישנה הרגשה שכל המדינה מאחורי הנבחרת וזה תמיד טוב לנו. כמובן שישנה השפעה של התוצאות האחרות בבית, אבל הסיכויים טובים ויש לי הרגשה טובה. מה שמאפיין אותנו זה שאין לנו כוכבים, אנחנו משחקים כיחידה אחת, כקבוצה".

על המשחק הוא הוסיף: "אנחנו קצת עייפים מהטיסות, אז להונדורס יש יתרון קל, אבל זה לא תירוץ ונגיע רציניים. הסגנון שלנו הוא הנעת כדור וגם אם המידות באצטדיון קטנות, יש לנו שחקנים טכניים, שידעו להסתדר".

בניון אמר: "מאוד מיוחד עבורנו לשחק בניו יורק ויש לנו יריבה טובה. אנחנו רוצים לקחת 100 אחוז מהמשחק הזה, כי יש לנו משחקים חשובים בספטמבר ואוקטובר. הרבה אנשים מהקהילה היהודית צפויים להגיע לאצטדיון ואנחנו מחויבים גם להם".

בן חיים אמר: "צריכים להיות הכי תחרותיים שיש במשחק הזה. אנחנו רוצים להרגיש טוב אחריו ולדעת שעשינו את המקסימום. השחקנים שמחים להיות פה וזה כבוד גדול עבורנו לשחק מול הקהילה היהודית".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully