וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס ופנאתינייקוס בדרך לגמר הפלייאוף

שתי האימפריות היווניות הביסו ועלו ל-0:2 בחצאי הגמר. צסק"א בגמר ה-VTB, ברצלונה ניצחה את משחק 1 בחצי הגמר בספרד

אלופת אירופה המכהנת אולימפיאקוס עשתה הערב (שישי) צעד נוסף בדרך לגמר הפלייאוף היווני, כאשר עלתה ליתרון 0:2 בסדרת חצי הגמר מול רתימנו לאחר ניצחון 72:87. כעת, אחרי שני משחקים בפיראוס, הסדרה עוברת לכרתים, שם הקבוצה שסיימה חמישית את העונה הסדירה תנסה לנצח כדי להימנע מסוויפ ולסדר לעצמה עוד משחק ביתי. החבורה של ברצוקאס, שניצחה את המשחק הראשון בסדרה ב-15 הפרש, השיגה בדיוק את אותו דבר הפעם ושוב זה לא היה מסובך במיוחד. הרבע הראשון הסתיים ב-12:24 למקומיים ולמרות שהאורחים צימקו למינוס ארבע במחצית, כשאולימפיאקוס הייתה צריכה לתת פוש, היא ברחה שוב די בקלות. 19 נקודות לקוסטאס פפאניקולאו ו-15 לגיורגיוס פרינטזיס הספיקו.

בגמר, אולימפיאקוס צפויה לראות מולה, איך לא, את יריבתה הנצחית פנאתינייקוס. הירוקים מאתונה הבהירו להפתעת העונה פאניוניוס בדיוק מהם הבדלי הכוחות ואיפה ההפתעות נעצרות, כשמחצו אותם 55:81 וגם הם ב-0:2 בסדרה וכעת ינסו לסגור אותה בחוץ. הרבע השלישי, שהסתיים ב-14:29 למארחים, עשה את עיקר הנזק, כאשר מייקל בראמוס מוביל עם 15 נקודות.

שחקני אולימפיאקוס חוגגים עם אייסי לואו. GettyImages
אולימפיאקוס בדרך הבטוחה לגמר הפלייאוף/GettyImages

* סדרת חצי גמר ליגת ה-VTB, שהייתה דרמטית לכל אורכה, הוכרעה בקלות במשחק החמישי לטובת צסק"א מוסקבה, שהביסה 64:87 את חימקי ועלתה לגמר, שם תפגוש את לוקומוטיב קובאן. המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ב-37:37, אבל רבע שלישי של 10:22 סגר עניין ומשם זה הפך במהרה לתבוסה. ויקטור חריאפה וסוני ווימס הובילו עם 14 נקודות כל אחד, כשחריאפה מגרד את הטריפל דאבל עם שבעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים. 14 לקרסימיר לונצ'אר בחימקי.

* בצרפת, נאנטר הסנסציונית, שסיימה את העונה הסדירה רק במקום השמיני ועשתה את כל הדרך אל גמר הפלייאוף, הצליחה לאזן ל-1:1 את הסדרה מול שטרסבורג (הטוב מחמש) בזכות 79:84 במשחק השני. אחרי שהובסה במשחק הקודם, נאנטר הוכיחה שהיא לא תוותר וגנבה את הביתיות בזכות הצגה אדירה של טרנטון מיצ'ם, שצלף 26 נקודות.

* באיטליה, קאנטו חזרה מפיגור 2:0 בסדרת חצי הגמר מול רומא לשוויון 2:2 (סדרת הטוב משבע) לאחר שניצחה גם את המשחק הביתי השני שלה, 73:81. המארחים מהצפון רצו מהר מאוד קדימה וסיימו את המחצית ביתרון מבטיח של 15 נקודות, 28:43, כשהם הודפים כל ניסיון לקאמבק מצד הקבוצה מהבירה. ניקולאס מסארינו האורוגוואי היה האיש של קאנטו עם 19 נקודות, אלכס טיוס קלע שמונה.

* אחרי שריאל מדריד עלתה אמש ל-0:1 בסדרת חצי הגמר שלה מול סראגוסה, גם ברצלונה הלכה בדרך דומה הערב וניצחה 63:69 את גראן קנאריה. האורחים הפתיעו בפתיחה ועלו לפלוס שמונה ברבע הראשון, אבל בארסה התעוררה עם חואן קרלוס נבארו וסי ג'יי וואלאס, שהובילו רבע שלישי של 15:26, מה שקבע מהפך והשאיר את ברצלונה ביתרון עד לסיום, כאשר האורחים מצליחים להגיע עד למינוס ארבע, אבל לא יותר מזה. נבארו הוביל עם 14 נקודות, וואלאס סיים עם 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully