וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "אעזוב את נבחרת הולנד אחרי המונדיאל"

המאמן מעוניין לחזור לעבודה במועדון: "אני לא אוהב לקחת שחקנים של מאמנים אחרים, רוצה להיות עם השחקנים שלי"

סגנית אלופת העולם, נבחרת הולנד, עושה את דרכה הבטוחה אל מונדיאל 2014 שייערך בברזיל. האורנג' מובילים את בית ד' עם מאזן מושלם של 18 נקודות משישה משחקים ולא נראה שמשהו יכול לעצור אותם בדרך לעוד מאבק על התואר שחמק מהם בעבר שלוש פעמים במשחק הגמר. אלא שאחרי שגביע העולם הזה יסתיים, הולנד תיאלץ שוב להתחיל את הבנייה מחדש.

מאמן הנבחרת, לואיס ואן חאל הוותיק, הודיע היום (שישי) במסיבת עיתונאים שנערכה לקראת צמד משחקי ההכנה של נבחרתו, מול אינדונזיה ב-7 ביוני ומול סין ארבע ימים לאחר מכן, כי הוא יעזוב את תפקידו מיד עם תום המונדיאל.

לואיס ואן חאל מאמן נבחרת הולנד. Christof Koepsel, GettyImages
בדרך לטורניר הגדול הראשון וכנראה שגם האחרון שלו עם הנבחרת. ואן חאל/GettyImages, Christof Koepsel

"לקחתי את הנבחרת במטרה לאמן בגביע העולם או באליפות אירופה, משהו שמעולם לא עשיתי בעבר ואני עושה הכול על מנת להשיג את המטרה הזו. לאחר מכן, אעזוב את הנבחרת", אמר ואן חאל, שמאמן את הולנד בפעם השנייה. בפעם הקודמת, הוא היה חתום על אחד הכישלונות הצורבים ביותר של הנבחרת, שלא העפילה למונדיאל 2002. הוא קיבל את משרת האימון בפעם השנייה לאחר יורו 2012, בו הולנד הפסידה את כל שלושת משחקיה בשלב הבתים, מה שהוביל לעזיבתו של המאמן הקודם ברט ואן מרוויק.

ואן חאל רמז על חזרה צפויה לאימון קבוצות: "אני כל הזמן לוקח ממאמנים אחרים שחקנים בתפקידי בנבחרת ואני לא נהנה מזה. בסופו של עניין, מה שאני אוהב בכדורגל זה להיות עם השחקנים שלי כל יום ולעבוד איתם על המגרש באופן קבוע". התחנה האחרונה של ההולנדי הייתה באיירן מינכן, אותה עזב באפריל 2011 והוא אימן כמובן בעברו גם את אייאקס, ברצלונה ואלקמאר.

מונדיאל 2014 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully