וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: נבחרת ישראל הפסידה לבלגיה 76:62

הנבחרת נוצחה שוב על ידי הבלגיות, ורשמה הפסד חמישי בחמשת משחקי ההכנה לטורניר מוקדמות אליפות אירופה

נבחרת ישראל הפסידה היום (שישי) לנבחרת בלגיה 76:62 במסגרת טורניר הכנה שהתקיים בהיכל הספורט קרית מנחם ברמלה, לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2015. אמש, במשחק הראשון בטורניר הפסידה הנבחרת לבלגיה 59:57. זהו משחק ההכנה החמישי והאחרון של הנבחרת לקראת טורניר המוקדמות, שיחל בשבוע הבא ברמלה.

שחקנית נבחרת ישראל לירון כהן. אלונה חליוא, איגוד הכדורסל
תוצאות טורניר ההכנה לא יוצרות אופטימיות. לירון כהן/איגוד הכדורסל, אלונה חליוא

פיניש טוב העניק לבלגיות יתרון 15:18 בסתום הרבע הראשון, וריצת 0:7 בתחילת הרבע השני העניקה לאורחות יתרון דו-ספרתי, שהלך ותפח עד למחצית בה הובילו 24:41. ריצת 5:13 של הבלגיות ברבע השלישי הבטיחה את יתרונן, הנבחרת לא הצליחה למצוא את הסל ואחרי 30 דקות משחק התוצאה הייתה 42:60 לזכות האורחות. ברבע הרביעי הנבחרת הצליחה להדק מעט את ההגנה ולהוציא לפועל בהתקפה אך זה הספיק רק כדי לצמק מעט את ההפרש, והבלגיות רשמו ניצחו 62:76.

קלעו לנבחרת: לירון כהן 16, קטיה לויצקי 11, ג'ניפר פליישר 8, שי דורון 7, קטיה אברמזון 6, נועה גנור ונעמה שפיר 5 כ"א, מיכל אפשטיין 4. בלטו בבלגיה: יאנה רומן 17, סופי הנדריקס 16.

שחקנית הנבחרת, נעמה שפיר: "אמנם הפסדנו בכל משחקי ההכנה, אבל אלה משחקי הכנה ולא המשחקים הרשמיים, ולמדנו הרבה. נכון, יש הרבה דברים שצריך לתקן, אבל גם היו הרבה דברים טובים. מקווה שהניצחון הראשון יגיע ביום שישי מול נבחרת גרמניה. תמיד כיף להיות חלק מהנבחרת, זו גאווה גדולה ואני מקווה שאוכל לתרום ולייצג את המדינה בכבוד".

משחקי מוקדמות אליפות אירופה שמצפים לנבחרת הנשים:

יום שישי, 7 ביוני, 15:00: ישראל - גרמניה
יום שבת, 8 ביוני, 20:45: ישראל - מקדוניה
יום ראשון, 9 ביוני, 18:00: ישראל - פורטוגל

שחקנית נבחרת ישראל קטיה לויצקי. אלונה חליוא, איגוד הכדורסל
בעוד שבוע מתחיל הדבר האמיתי. לויצקי/איגוד הכדורסל, אלונה חליוא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully