וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: קרלו אנצ'לוטי מתרחק, וילאש בואש מועמד

הרחקתו של לאונרדו מקשה על שחרור האיטלקי מפ.ס.ז'. מאמן טוטנהאם עשוי להיכנס שוב לנעלי מוריניו. פיגו מחמיא לבייל

בריאל מדריד קיוו להציג את קרלו אנצ'לוטי כמחליפו של ז'וזה מוריניו כבר בתחילת השבוע הבא, אחרי המשחק הביתי מול אוסאסונה שיפתח מחר (שבת) את המחזור האחרון בליגה הספרדית (18:00, ספורט 5), אבל כרגע נראה שהאיטלקי לא יגיע לברנבאו, לפחות לא בימים הקרובים.

הרחקתו של לאונרדו לתשעה חודשים גרמה על פי דיווחים בצרפת לנשיא פריס סן ז'רמן נאסר אל חליפי לחשוש מהתפרקות הצוות המקצועי שלו ולהתעקש שלא לשחרר את אנצ'לוטי, כך שפלורנטינו פרס עשוי לפנות השבוע לאופציה השנייה שלו - יופ היינקס, כשבמידה והמגעים עם מאמן באיירן מינכן לא יצלחו, ב-'אס' מדווחים שהאלטרנטיבה של נשיא ריאל לתפקיד הוא אנדרה וילאש בואש.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם עם אנדרה וילאש בואש. Jamie McDonald, GettyImages
בקרוב ביחד בברנבאו? וילאש בואש ובייל/GettyImages, Jamie McDonald

מאמן טוטנהאם מוערך מאוד על ידי פרס, והוא עשוי לקבל הזדמנות להיכנס פעם נוספת לנעליו של ז'וזה מוריניו. הפורטוגלי בן ה-35 שימש כעוזרו של המיוחד בפורטו, צ'לסי ואינטר, לפני שזכה לעבור לקדמת הבמה בפורטו אותה הצעיד לדאבל מקומי וזכייה בליגה האירופית ב-2011, הישג שזיכה אותו במשרת מאמן צ'לסי, בה הצליח להחזיק תשעה חודשים עד שפוטר. לפני שנה הוא מונה למאמן טוטנהאם, עימה סיים במקום החמישי בפרמיירליג, במרחק של נקודה מארסנל שהעפילה למוקדמות ליגת האלופות.

בינתיים באנגליה טוענים שטוטנהאם כבר קיבלה הצעות עתק עבור גארת' בייל ממנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, שמוכנות לשלם עד 93 מיליון יורו עבור הסופרסטאר הוולשי, כך שריאל תצטרך לשדרג משמעותית את הצעתה הראשונית לתרנגולים, שעמדה על 70 מיליון יורו.

אחרי הצהרתו של פרס על כך שבייל "נולד כדי לשחק בריאל", החמיא לו גם לואיס פיגו שאמר: "יש לו כמה איכויות מרשימות. אם הוא יגיע, נצטרך לראות איך הוא יסתדר עם הליגה הספרדית לעומת הפרמיירליג, אבל הוא רגיל לשחק ברמות הגבוהות, ולדעתי הוא יתאים היטב לריאל".

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
"זמן טוב לשינוי אווירה". לואיס סוארס/GettyImages

לואיס סוארס, שקרא אתמול ב-'מארקה' על כך שסיכם לארבע שנים בריאל, דיבר במסיבת עיתונאים במולדתו אורוגוואי על עזיבת ליברפול ואמר: "לא דיברתי עם ריאל ולא עם ליברפול. קשה להגיד לא למועדון שכולם חולמים לשחק בו, אבל הסוכן שלי לא אמר לי דבר על משא ומתן, והתקשורת רק מעלה ספקולציות".

"אני לא יודע אם אני עוזב או לא", המשיך סוארס. "אבל זה זמן טוב לשינוי אווירה בגלל כל מה שעברתי. היחס שקיבלתי באנגליה היה קשה, ולמרות שליברפול הוא מועדון נפלא, הם יודעים כמה היה קשה לי עם היחס של התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully