וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אם אנחנו משעממים, זה לא רק באשמתנו"

אחרי שגולביס תקף, הגדולים עונים. מארי: "קשה לי להיות ספק צחוקים". דג'וקוביץ' על הניצחון: "שמח שסיימתי את המשחק"

כנראה שיום אחד בלי גשם היה יותר מדי עבור מזג האוויר הצרפתי. המים שוב נפלו מהשמיים ללא הרף ברולאן גארוס ומשחקי הסיבוב השני נפגעו קשות. מי שבכל זאת הצליחו לטפס הלאה הם נובאק דג'וקוביץ', ויקטוריה אזרנקה וגריגור דימיטרוב. ההפתעה של היום שייכת לבת'אני מאטק סנדס, שהדיחה את השישית נה לי.

תמונת היום: קיי לארגו

קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
קיי נישיקורי מזווית מעניינת/AP

נתוני היום:

* רק שבעה משחקי גברים הגיעו לסיומם היום. אצל הנשים הגענו ל-11. כל זה, מתוך 32 משחקים מתכוננים בסך הכול.

* חמש אמריקאיות עלו לסיבוב השלישי (סרינה וויליאמס, ורורה לפצ'נקו, בת'אני מאטק סנדס, ג'יימי המפטון וסלואן סטפנס), הכי הרבה בטורניר מאז השישייה האמריקאית ב-2004 (מייגן שונסי, מריסה אירווין, לינדזי דבנפורט, ונוס וויליאמס, סרינה וויליאמס וג'ניפר קפריאטי).

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
אחת מחמש אמריקאיות בסיבוב השלישי. סרינה וויליאמס/AP

ציטוטי היום:

נובאק דג'וקוביץ', שניער מדרכו ללא קושי את גידו פז'ה הארגנטינאי עם 2:6, 0:6, 2:6 מוחץ, נשמע מתוסכל: "היה לי דז'ה וו. שוב לבוא ולהתחמם חמש פעמים בגלל הגשם. אבל ככה זה, אני רק שמח שהצלחתי לסיים את המשחק היום". על המשחק הבא שלו, מול גריגור דימיטרוב שניצח אותו במדריד החודש, אמר נולה: "יהיה מאוד פיזי. אני מקווה שכל ההכנות שלי לטורניר ייתנו לי יתרון במשחק הזה".

ההפתעה של היום שייכת לבת'אני מאטק סאנדס האמריקאית, ששלחה הביתה את אלופת 2011 נה לי (6) עם 7:5, 3:6, 2:6. הסינית לא התלוננה על הפסקות הגשם המרובות לאורך היום: "כל הפסד הוא הפסד. התנאים היו זהים לשתינו".

סגנית האלופה מ-2010, סמנתה סטוסור, שטיפסה עוד שלב אחרי 4:6, 3:6 על הצרפתייה המסקרנת כריסטינה מלדנוביץ', אמרה: "במצב של 4:5 במערכה הראשונה לקחתי משחקון קריטי. משם, כל המשחק שלי נכנס לקצב נכון יותר".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
ניצח גם את הגשם. דג'וקוביץ'/רויטרס

אחרי ההתפוצצות של גולביס אמש ("פדרר, נולה, נדאל ומארי משעממים כמו חרא"), המדורגים הבכירים, אליהם כוונה האש, הגיבו ולא התרגשו יותר מדי: "אני מנסה להתרכז רק בטניס", אמר אנדי מארי, "לא חשוב לי אם אנשים אוהבים אותי או לא. אבל אומר את האמת, גיליתי שקשה לי להיות ספק של צחוקים בראיונות ומסיבות עיתונאים. אני תמיד מנסה לתת תשובות כנות, אבל הם לפעמים משעממות, כדי שלא אצטרך להתמודד עם סקנדלים".

רוג'ר פדרר, עליו אמר גולביס שהוא הוביל את הטרנד השלילי, הגיב: "אני מבין אותו, הראיונות שלנו לא תמיד מעניינים במיוחד, אבל זו לא רק אשמתנו אלא גם אשמת המערכת כולה. אחרי כל משחק צריך להגיע למסיבת עיתונאים, אבל אי אפשר להגיד שאתה לא אוהב משהו, כי אחר כך כולם מבקרים אותך. אני גם חושב שזה נחמד שאנחנו נותנים כבוד לכולם".

אנדי מארי טניסאי סקוטי. רויטרס
משעמם וטוב לו. מארי/רויטרס

הסיפור של היום: הדייט של נולה ודימיטרוב

שבעה משחקי גברים בלבד הסתיימו היום, אבל שניים מתוכם סידרו את המשחק הגדול הראשון של הטורניר. המדורג ראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ', יפגוש בסיבוב השלישי את האיש שהעיף אותו בטורניר מדריד, החבר של שראפובה, בייבי פדרר ומה שלא תרצו, או בקיצור, גריגור דימיטרוב. אם רק מזג האוויר יהיה נורמלי, נקבל שם קרב אדיר ואולי גם סנסציה אדירה.

גריגור דימיטרוב טניסאי בולגרי. Chris Hyde, GettyImages
המפגש שלו עם דג'וקוביץ' ירתק. דימיטרוב/GettyImages, Chris Hyde

לשים לב מחר: רפאל נדאל - מרטין קליזן

הצענו לכם את זה אתמול, אבל המשחק נדחה, אז ננסה שוב: השור ממאיורקה, באופן לא אופייני, שמט מערכה כבר בסיבוב הראשון, אבל הרצף המטורף שלו, שעומד על 16 ניצחונות על חימר ו-2:36 העונה, אמור להימשך. מי שינסה למנוע ממנו זאת הוא הסלובקי הנפיץ, שלפחות יקווה לשרוד לכמה שעות על הבמה המרכזית, מול מלך הרולאן גארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully