וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: דן שמיר חתם לשנתיים נוספות

30.5.2013 / 22:01

קבוצת הניהול החדשה של המועדון האריכה את חוזהו של המאמן המנוסה, שאמר: "רואים אופק חדש ורוח חדשה. אני מאושר"

הפועל חולון הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של דן שמיר לשנתיים נוספות. ההחלטה אינה מפתיעה, מאחר ושמיר היה האיש המועדף על מיקי דורסמן, המנהל המקצועי של הקבוצה והשניים ניהלו מגעים מתקדמים בשבועות האחרונים. המגעים הסתיימו רק לאחר שאנשי קבוצת הניהול החדשה השלימו את המהלכים הארגוניים שלהם והמאמן יישאר במועדון.

"דן שמיר והצוות המקצועי העובד לצידו מאוד מוערכים על ידי אנשי קבוצת הניהול החדשה והמטרה הראשונה בהיבט המקצועי הייתה להחתים את המאמן לשנתיים נוספות כחלק מחזון וראייה לטווח רחוק", נכתב בהודעת הקבוצה.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
יחסים טובים עם דורסמן. שמיר/מגד גוזני

"אני מאושר. זה כבוד גדול עבורי להמשיך עוד שנתיים במועדון מפואר כהפועל חולון", מסר שמיר בתגובה להודעת הקבוצה, "זה מקום מיוחד שאני מאוד אוהב, עם קהל נהדר שמגיע לו שנצעיד את האגודה למקום שהיא צריכה להיות באופן קבוע, בצמרת. זה כולל גם את מחלקת הבוגרים וגם את מחלקות הנוער והילדים. אנחנו רואים אופק חדש ורוח חדשה באגודה ואני מאוד מתחבר לזה ומאוד מרוצה מזה".

חולון תקיים בשבוע הבא מסיבת עיתונאים, בה תציג את קבוצת הניהול החדשה בראשות דורסמן והספונסר הראשי של הקבוצה בשנה וחצי האחרונות שלמה אייזיק, בעלי חברת הביטוח UNET. במקביל, בקבוצה יחלו בהכנות המקצועיות לעונה הבאה, כאשר על הפרק החתמת ישראלים בכירים. בין השמות שהוזכרו נמצאים דרור חג'ג' ויניב גרין, בעוד שלומי הרוש, שמחזיק בחוזה, ימשיך. שון דניאל, שהיה מושעה לאורך רוב העונה בשל פרשת הריטלין, צפוי לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully