וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס רוגנה: "ישראל נבחרת מאורגנת. מזכירה אותנו"

יורו 2013: בנורבגיה סופרים את הימים לקראת משחק הפתיחה מול ישראל. הבלם: "אפשר להפתיע, גם אנגליה לא כזאת טובה"

יורו 2013 לנבחרות צעירות ייצא לדרך בעוד שישה ימים, כאשר במשחק הפתיחה תארח ישראל באצטדיון בנתניה את נבחרת נורבגיה. הסקנדינבים הפתיעו בפלייאוף את צרפת ועלו לטורניר הגמר האירופי לראשונה מאז המקום השלישי ב-1998. כעת הם מקווים להפתיע גם את ישראל, אנגליה ואיטליה.

שחקני סלטיק, כריס קומונס, בירם כיאל, תומאס רוגנה, אדם מתיוס. רויטרס
שמע קצת על ישראל מהחברים בסלטיק. תומאס רוגנה, שני משמאל, עם בירם כיאל/רויטרס

תומאס רוגנה, המשחק בסלטיק הסקוטית (יחד עם בירם כיאל ורמי גרשון) וכבש עד כה שני שערים ב-15 הופעות במדי נבחרת נורבגיה הצעירה, אמר לקראת הטורניר: "כולם יכולים להיות בטוחים שנעז ונשחק כדורגל. יש לנו אמונה ביכולות שלנו ובשיטה שבנינו. יש כאן חבורה שאוהבת לשחק כדורגל ביחד ונהנית מחיבור מצוין. אנחנו יכולים להפתיע ולעלות לשלב הבא".

כאשר נשאל על ישראל, השיב רוגנה: "אני לא יודע יותר מדי על הנבחרת הישראלית, אבל החברים מהקבוצה אמרו שהם השקיעו מאוד בנבחרת הזאת בגלל האירוח. נראה שהנבחרת הישראלית מאוד מאורגנת ודי מזכירה אותנו. גם אנגליה טובה, אבל לא כמו שכולם חושבים או כמו שהם בעצמם חושבים. גם על איטליה אני יודע מעט, אבל יש להם כמה שחקנים מצוינים".

נורבגיה תגיע לישראל עם מגן שמאלי טבעי אחד בלבד, וגאר אגן הדנסטאד. מרקוס הנריקסן, הבארד נורטבייט, ואלון ברישה וג'ושוע קינג יחמיצו את המשחק בנתניה משום שזומנו לסגל הנבחרת הבוגרת. הם יגיעו בטיסת צ'ארטר לישראל מיד לאחר המשחק של נורבגיה הבוגרת מול אלבניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully