וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הפסידה לבאמברג בפלייאוף

באיירן הפסידה 98:79 ונפלה לפיגור 2:1 בחצי הגמר, 7 נק' להלפרין. סיינה עלתה ל-1:2 באיטליה, ריאל ניצחה את סראגוסה

אחרי שפתחה בסערה את סדרת חצי גמר הפלייאוף בגמרניה עם ניצחון חוץ, נחלה הערב (חמישי) באיירן מינכן של יותם הלפרין הפסד שני ברציפות, כשנכנעה 98:79 לבאמברג, נפלה לפיגור 2:1, והיא במרחק של הפסד מהדחה. באיירן דווקא פתחה טוב, הודות ליכולת טובה של לורנס רוברטס. קייסי ג'ייקובסן הנהדר ענה מהצד השני עם מטווח בלתי נגמר של שלשות, ואל המחצית הגיעו השתיים צמודות.

שחקן באיירן מינכן יותם הלפרין. Daniel Kopatsch, GettyImages
רבע אחרון נוראי. הלפרין/GettyImages, Daniel Kopatsch

המשחק המשיך להיות צמוד, כשבאמברג נוטלת את היתרון, ואז הגיע הרבע האחרון: ריצת 6:23, או ליתר דיוק, התפרקות מוחלטת של באיירן מינכן, הובילה לדריסה של המארחים, והביאה אותם מרחק נגיעה מהגמר. ג'ייקובסן סיים עם 24 עבור באמברג (6 מ-8 לשלוש), אנטון גאבל הוסיף 21. את באיירן הוליך רוברטס עם 16 ו-7 ריבאונדים, בעוד יותם הלפרין סבל ממשחק חלש במיוחד, אותו סיים עם 7 נקודות ב-2 מ-4 מהשדה.

* מי שעוד עלתה ליתרון 1:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף שלה היא סיינה, שגברה על וארזה 59:72 בבית. המארחים ניצלו מחצית ראשונה מחרידה של וארזה, בו קלעה רק 23 נקודות, וברחו ליתרון 19 כבר בהפסקה, מה שהפך את שני הרבעים הבאים לגארבג' טיים אחד גדול. דייויד מוס הוליך את קלעי סיינה עם 17 (4 מ-6 לשלוש), בובי בראון תרם 15. את וארזה הוליך מיודענו, בריאנט דאנסטון עם 17 ו-8 ריבאונדים.

בספרד עלתה ריאל מדריד ליתרון 0:1 כשגברה בביתה על סראגוסה 76:84. האורחים נתנו פייט הגון במשך שני רבעים, אבל נתקעו על 13 נקודות בלבד ברבע השלישי וראו את הבלאנקוס בורחים ליתרון דו ספרתי. הרגע המרהיב והמפחיד של המשחק הגיע ברבע האחרון, כשרודי פרננדס סיים האלי-אופ אחורי מרהיב, אבל אז נחת לא טוב על הגב ונאלץ לרדת לחדרי ההלבשה עם סיוע חבריו. זה כבר לא ממש שינה למשחק עצמו, ריאל שייטה לניצחון ותפסה פיקוד על הסדרה. ניקולה מירוטיץ' הוליך את קלעי ריאל עם 18 ו-11 ריבאונדים, פיליפה רייס רשם 16 ואסף 8 ריבאונדים.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס חוגג. מגד גוזני
דאנק מרהיב, פציעה מפחידה. פרננדס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully