וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו זכתה בגביע אחרי 2:3 על אוויאן

הקבוצה מעיר היין נהנתה משער ניצחון של שייק דיאבטה בדקה ה-88 והניפה גביע ראשון מזה 26 שנים ותואר ראשון מאז 2009

לפני ארבע שנים, בורדו זכתה בתואר האחרון שלה, אליפות צרפת ואילו אוויאן הקטנה שיחקה בליגה הרביעית. הערב (שישי), כששתיהן כבר בליגה הראשונה וחמישה ימים בלבד לאחר שבורדו ניצחה את אוויאן 1:2 במחזור סיום העונה, הן נפגשו בגמר הגביע הצרפתי בסטאד דה פראנס ושוב הייתה זו בורדו שחגגה. 2:3 דרמטי, משער ניצחון של שייק דיאבטה שתי דקות לסיום, סידר לקבוצה מעיר היין זכייה רביעית בתולדותיה בגביע הצרפתי וראשונה מאז 1987. ארון התארים של אוויאן נותר מיותם.

שייח דיאבטה בורדו עוקף את ברטרה לאקה שוער אוויאן. GettyImages
האיש שהביא גביע. דיאבטה עוקף את לאקה בדרך לראשון/GettyImages

שייק דיאבטה, שכבש את צמד השערים לזכות בורדו בראשון, שוב חגג על חשבון הוורודים כאשר בדקה ה-39 הוא השאיר מאחוריו את השוער וגילגל מול המגן האחרון לרשת. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה בורדו זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים ודיאבטה, שניגש לבעיטה, היה בטוח שהוא משחזר במדויק את ההצלחה מיום שבת. אלא שהוא הוציא כדור די מרושל והפעם, ידו של ברטרן לאקה הייתה על העליונה והוא סיפק הצלה גדולה.

העונש לא איחר להגיע. מהלך קבוצתי נהדר של אוויאן הסתיים במסירת רוחב של דניאל ואס ליאניק סגבו והאחרון כבש מקרוב. השוויון החזיק מעמד בדיוק שתי דקות, לפני שכדור של גרגורי סרטיץ' עלה מעל כולם ומצא את הנרי סבה, שכבש מהאוויר משני מטרים וקבע 1:2 לבורדו.

אוויאן סירבה להרים ידיים. 20 דקות לסיום, עוד מהלך קטלני הסתיים בעוד כדור רוחב ושער מקרוב, הפעם ממסירה של סאבר חליפה המצוין לבריס ג'ה ג'ג'ה, שקבע עוד שוויון. הקבוצה מעיר היין לא התייאשה ושוב הגבירה את הלחץ ושתי דקות לסיום זה גם השתלם. ניקולא מוריס בליי הקפיץ באומנות עם החלק החיצון לרחבה, ההגנה של אוויאן קפאה ודיאבטה היה האיש שצחק אחרון עם בעיטה מדויקת לפינה. 2:3 מרתק וגביע לבורדו.

שחקני בורדו חוגגים זכייה בגביע הצרפתי. רויטרס
גביע ראשון מאז 1987. שחקני בורדו/רויטרס
שחקני בורדו חוגגים זכייה בגביע הצרפתי. רויטרס
בורדו שוב תהיה באירופה/רויטרס
שייק דיאבטה שחקן בורדו מניף גביע. רויטרס
הגיבור הגדול של בורדו. שייק דיאבטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully