וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורבגיה: זכה בלוטו ומימן לקבוצתו שחקן

יינגבאר בורגסן השקיע 430 אלף דולר בהארכת חוזהו של בלם אוד גרנלנד, פרדריק סמב ברגה: "רציתי להחזיר לקהילה"

הרבה אוהדי כדורגל שמפליגים בדמיון למחוזות בהם הם זוכים בסכום כסף ענק בלוטו, חולמים על רכישת קבוצת הכדורגל האהודה עליהם או לפחו לסייע לה כספית. ליינגבאר בורגסן זה קרה. האיש המאושר זכה בהגרלת הלוטו ב-102 מיליון קרונות נורבגיות (כ-17.4 מיליון דולר) והחליט להשקיע 2.5 מיליון (כ-430 אלף דולר) מתוכן בהשארת שחקן ההגנה המבטיח של קבוצת אוד גרנלנד, פרדריק סמב ברגה.

אוד גרנלנד מדורגת במקום ה-14 מתוך 16 בליגה הנורבגית אחרי 12 מחזורים. אם היא תסיים במקום הזה היא תיאלץ להשתתף במשחקי מבחן על הישארות בליגה הבכירה. הסיוע הכספי של האוהד המסור יסייע לה להימנע ממכירה של הבלם המצטיין שלה, מה שאולי יעזור לה להישאר בליגה. בורגסן הסביר: "ישבתי וחשבתי לעצמי איך אני יכול להחזיר לקהילה והדבר הראשון שעלה לראש הייתה קבוצת הכדורגל".

ברגה בן ה-23, שהגיע לאוד גרנלנד בגיל 18 וקיבל זימון בכורה לנבחרת נורבגיה מוקדם יותר העונה, אמר לתקשורת בארצו: "פגשתי את בורגסן. הוא אדם מאוד נחמד שרצה לעזור, כך שאני חושב שהמהלך הזה חיובי. אוד תוכל לקבל יותר כסף עלי ולא למכור אותי במחיר זול".

הנהלת אוד גרנלנד אגב, אמרה תודה רבה והודיעה שבורגסן יקבל 25 אחוזים ממכירה עתידית של ברגה. מי יודע? אולי ההשקעה הנוכחית עוד תשתלם לו מבחינה עסקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully