וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת קורונה פוצ'יוולי חוזרת

לראשונה מאז הקמת הליגה ב-2008, ישחקו השנה הרכבים נוצצים בשיטה שונה ויפתחו לחלוטין את מאבק האליפות

ליגת קורונה פוצ'יוולי 2013, תפתח את עונתה השישית בשבת הקרובה (1 ביוני) בנמל תל אביב וצפויה להיות החזקה ביותר מאז הקמתה ב-2008. בליגה הראשונה ישחקו השנה הרכבים נוצצים והמאבק על תואר האליפות צפוי להיות מותח עד המחזורים האחרונים. המחזור הראשון ייפתח בשבת הקרובה ב-15:00 בנמל תל אביב, כניסה חופשית לקהל הרחב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים עם ליגה צמודה מתמיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבין הקבוצות הפייבוריטיות ניתן למצוא את "לוכדי הנחשים" של דודו טובי והברזילאי דייגו מראדונה דה סילבה, אלוף ליגת קורונה פוצ'יוולי בשנים 2011 ו-2012 עם קבוצת נגב אילת. בנוסף, יהיו גם "יהלומי ביצ'אצ'י" של ג'ורג' בסון והברזילאי הוותיק וולינטון דה סילבה, "סאן אנד ניקה" עם מתי פול, אלוף 2012, ואמיר זוהר, "כרישי החול" של ליאור באום ומאור קנדיל וכן "אריות גורדון", בהרכב משופר עם עומרי כהן והברזילאי ג'קסון. בנוסף, ייכנסו לסבב הרכבים חדשים נוספים, שכל אחד מהם יאיים בכל שבוע על הפייבוריטיות בניסיון להתברג בין ארבע הגדולות.

בליגת קורונה פוצ'יוולי 2013 ייערכו 11 מחזורים, כולם בנמל תל אביב בשבתות. הליגה תינעל בפיינל פור, שייערך בשבת ה-7 בספטמבר. המשחק המרכזי של המחזור הראשון ייערך בין קבוצת "הברווזים" של דר פישלזון ותומר רייפמן, העולים הטריים מהליגה השניה, לבין "אריות גורדון" המחוזקת.

כמיטב המסורת, רגע לפני בעיטת הפתיחה של הליגה, התכנסו כל קבוצות הליגה לטקס חגיגי לציון פתיחת עונת המשחקים של קיץ 2013. כל שחקני 24 הקבוצות (12 בליגה הבכירה ו-12 קבוצות הליגה השניה) נכחו בטקס בו הוצגו באופן רשמי ההרכבים לעונה שבפתח ובנוסף חתמו ראשי הקבוצות על אמנת השחקנים לקיום ליגה הוגנת וספורטיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully