וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בריאן חרסיסיץ' חתם לשנתיים

הקשר שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפך לרכש הראשון של בן שמעון: "אתגר גדול, רוצה לזכות בכל מפעל"

בריאן חרסיסיץ', קשר עירוני קרית שמונה, חתם היום (חמישי) לשנתיים בהפועל תל אביב באמצעות סוכנו שחר גרינברג, ויהיה הרכש הראשון של האדומים בעידן רן בן שמעון. כידוע, בין הקשר למאמן יש חיבור הדוק מאוד, זכר לתקופתם בקרית שמונה שכללה גם זכייה היסטורית באליפות, והשחקן מתאים מאוד לשיטת המשחק של בן שמעון. חרסיסיץ', אשר על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אמור להרוויח כ-170 אלף דולר בכל אחת משתי העונות הבאות והחל מהשנה הבאה לא ייחשב כזר.

בתגובה למעבר, חרסיסיץ' אמר: "אני מאוד שמח, זה אתגר גדול בשבילי לשחק בהפועל תל אביב. רן בן שמעון ביקש מההנהלה שיחתימו אותי, הוא חשוב מאוד להגעה שלי לכאן. המטרה שלי היא להיות בכושר ולשחק ברמה טובה, כדי לעזור לקבוצה ולהחזיר למועדון, שיש לו הרבה ציפיות ממני. אנחנו רוצים לזכות בכל מפעל".

בריאן חרסיסיץ' שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין
תפקיד מפתח בקבוצה החדשה שנבנית בהפועל תל אביב. בריאן חרסיסיץ'/אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין

חרסיסיץ', 29, משחק בישראל מאז 2007 והפועל תל אביב תהיה הקבוצה הרביעית שלו כאן. הוא הגיע להפועל חיפה בליגה הלאומית ואחרי עונה אחת עבר להפועל עכו. בקיץ 2009 שב להפועל חיפה, הפעם בליגת העל. בשלוש השנים האחרונות שיחק בעירוני קרית שמונה והיה אחד השותפים הבכירים לזכייה באליפות.

השחקן קיבל הצעה להמשיך בקבוצה הצפונית, כמו גם הצעה מפילדלפיה יוניון מה-MLS, אבל העדיף לחזור לשתף פעולה עם בן שמעון. חרסיסיץ' רשם בסך הכול 132 הופעות בליגת העל וכבש חמישה שערים.

כעת בן שמעון צפוי להחתים עוד ארבעה זרים וישראלים נוספים, כשרוב החיזוק אמור להיות בצד ההגנתי. בנושא הקשר אלכס דה סילבה שמועמד להפועל אין עדיין חדש. בקפריסין מדווחים כי מטאלורג דונייצק האוקראינית מעוניינת בשחקן ומציעה לו סכומים גבוהים לחתום אצלה, אך זה ממתין להצעה מצד הפועל שכן גם הוא רוצה לחבור לבן שמעון, מאמנו בעונה שעברה. גם בלמי אנורתוזיס, ההולנדי יורגן קולין (32) והסלובני ברנקו איליץ' (30), מועמדים לחיזוק הקבוצה.

אלכס דה סילבה שחקן אומוניה ניקוסיה (ימין) מול אלכסנדר רדוסאבלייביץ' שחקן דן האג. Petros Karadjias, AP
עדיין אין התקדמות. אלכס דה סילבה/AP, Petros Karadjias

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully