וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק יוז מונה למאמנה של סטוק, האוהדים מתנגדים

המאמן שסיים את תפקידו בק.פ.ר במהלך העונה שעברה יחליף את פוליס. האוהדים כועסים שרוברטו מרטינז לא מונה לתפקיד

סטוק סיטי מצאה יורש לטוני פוליס, שעזב לפני קצת יותר משבוע את הקבוצה: מארק יוז, שתפקידו האחרון היה בקווינס פארק ריינג'רס אותה עזב בחודש נובמבר האחרון, כשהקבוצה עצמה סיימה בסופו של דבר עם ירידת ליגה. המועדון אמנם לא הודיע רשמית של מינויו של יוז, אבל כלי התקשורת באנגליה מדווחים כי ההחלטה בעניינו של יוז סופית.

מארק יוז מאמן ק.פ.ר. AP
לא מתקבל בברכה. מארק יוז/AP

בימים האחרונים החל לעלות שמו של יוז כמי שאמור להחליף את פוליס בתפקיד, אבל האוהדים של הקבוצה לא ממש מקבלים את ההחלטה הזו בהבנה. אחד האוהדים אף הגדיל לפרסם מודעה גדולה בפתחו של האיצטדיון ובו כתב: "יוז החוצה". יו"ר חוג האוהדים של המועדון, בריאן שואו, אמר בנושא בראיון לטיימס: "הרבה אוהדים לא אוהבים את מארק יוז. יש אפילו עצומה נגדו. אנחנו צריכים מנג'ר כמו רוברטו מרטינז".

יוז, ששיחק בחלק נכבד מהקריירה שלו במנצ'סטר יונייטד, הדריך את נבחרת ווילס ולאחר מכן את בלקבורן בתחילת קריירת האימון שלו. ב-2008 הוא קיבל את התפקיד הגדול ביותר שלו אחרי שירש את סוון גוראן אריקסון במנצ'סטר סיטי אבל הוחלף על ידי רוברטו מאנצ'יני. בעונת 2010/11 הוא אימן את פולהאם, אבל עזב לאחר שנה בתפקיד ומשם עבר לקווינס פארק ריינג'רס איתה לא הצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully