וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "עסקה תוך שבוע, או הגעה לבית משפט"

30.5.2013 / 17:06

עמותת האוהדים דורשת ישיבה דחופה בשל הסחבת: "חמש שנים מוכרים סיפורים". מקורבי אלי טביב: "יש לו סבלנות"

הערפל סביב עסקת העברת הבעלות על בית"ר ירושלים, מארקדי גאידמק לאלי טביב, לא התפזר גם הבוקר (חמישי). מקורבי הבעלים עדיין לא מצליחים ליצור קשר עמו, וכך גם ראש העיר ניר ברקת. בשלב זה, החתימה שהיתה אמורה להתבצע אתמול נדחית.

איש העסקים אלי טביב. ברני ארדוב
"אלי מוטרד רק מהנושא של גאידמק והמשכורות. הוא לא יירד מהעסקה ויש לו סבלנות"/ברני ארדוב

יחד עם זאת, ועל אף כל הסוגיות שעלו ביומיים האחרונים בנוגע להתנגדות הפועל תל אביב לעסקה והמכתבים אותם שלח משה אביבי לעורך הדין של גאידמק וישראל שלו, אלי טביב רגוע. בסביבתו אמרו :"אלי מוטרד רק מהנושא של גאידמק והמשכורות. הוא לא יירד מהעסקה ויש לו סבלנות. הפועל תל אביב והקשקושים שלה לא מטרידים אותו. הוא מאמין שהעסקה תצא לפועל וממתין לתשובות מגאידמק וניר ברקת במקרה הצורך".

בכיר בהתאחדות עמו שוחחנו אתמול חיזק את תחושות טביב ואמר: "הפועל תל אביב לא יכולה למנוע מטביב לרכוש את בית"ר. טביב יעשה את כל הפעולות הנדרשות כדי לקבל את האישור לכך. גם תקופת הצינון יכולה להתקצר כי מדובר במשהו טכני, במיוחד כאשר טביב קרוב לשנה שבה הוא לא מעורב בהפועל תל אביב".

נציגיו של טביב יגישו להתאחדות לכדורגל בקשה לקיצור תקופת הצינון אם העסקה תצא לפועל על מנת שיוכל לתפעל את המועדון כראוי ולהעמיד אותו על הרגליים לקראת העונה הבאה. הבקשה שתוגש צפויה להתקבל בחיוב וההערכה היא כי מועד תום הצינון יקוצר".

בסביבתו של טביב מוכנים גם לאפשרות שגאידמק יודיע שאינו מוכן לשלם, וחוזרים ואומרים: "במקרה זה הכדור יחזור לניר ברקת". גורמים בדירקטוריון המועדון העבירו הבוקר ביקורת על ברקת ואמרו: "הוא הגיע לישיבת דירקטוריון לפני שלושה חודשים ואמר שארקדי יעביר למועדון 1.5 מיליון דולר ושהוא ערב לכסף. מעניין מה הוא אומר על זה עכשיו, כשהבעלים מוביל את קבוצת הספורט הבכירה של העיר לכיוון בית המשפט? הוא היה תמים כשהוא נתן בו אמון. ארקדי לא סופר אף אחד, לא מכבד אף אחד וככה הוא מתנהל כבר שנים".

ארקדי גאידמק, בית"ר ירושלים, לצד אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות. ברני ארדוב
לעמותה נמאס מהסחבת. גאידמק ולוזון/ברני ארדוב

ובינתיים אוהדי בית"ר מתחילים לאבד את הסבלנות ומטה המחאה של האוהדים החליט לחזור לרחובות וכבר ביום שלישי הקרוב הם עשויים לערוך הפגנת מחאה מול בניין עיריית ירושלים וניר ברקת. האוהדים מצפים מברקת לסייע למועדון לפתור את הפלונטר, לעמוד במילתו מאותה ישיבת דירקטוריון בה אמר כי הוא ערב לכסף של גאידמק בעקבות הנזק הכלכלי שנוצר ודורשים ממנו תשובות למצב. מעבר לכך, האוהדים מתכננים מפגן תמיכה באלי טביב על מנת לחזק את הרוכש המיועד של הקבוצה.

עמותת אוהדי בית"ר פנתה בבקשה דחופה לקיום דיון מיידי על מצב המועדון ועל המשך דרכו, וזאת על רקע העיכוב התמוה במימוש הסכם המכירה לאלי טביב. "אנחנו נמצאים בערפל", אמרו בעמותה. "ניתקנו את חברי הדירקטוריון לחלוטין מכל מה שקורה. זה מצב הזוי. חמש שנים מוכרים סיפורים שרוצים למכור ויום לפני המכירה נעלמים? עורך הדין שלו התחייב בישיבת הדירקטוריון שארקדי גאידמק ישלם משכורות, יתרה מכך, זו חובתו כבעלים. אם הדירקטוריון שמורכב ברובו מאנשים שבית"ר יקרה להם לא יתעורר, המועדון פשוט ייעלם".

גורם בעמותה: "בישיבת הדירקטוריון האחרונה שהתקיימה אצל ישראל שלו הוחלט שאם בתוך שבועיים הדברים לא ייסגרו עם טביב, ניפגש שוב ונקבל החלטה ללכת או לבית משפט. אנחנו דורשים שאם בשבוע הקרוב לא תיחתם העסקה עם טביב, הקבוצה תגיע לבית המשפט להקפאת הליכים".

"אם גאידמק יסרב לשלם, הכדור יעבור לברקת"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים הפרחת  יונים לגלעד שליט בחומות העיר העתיקה. עומר מירון
"הוא היה תמים כשהוא נתן בו אמון. ארקדי לא סופר אף אחד, לא מכבד אף אחד וככה הוא מתנהל כבר שנים". ברקת/עומר מירון

(עדכון ראשון: 10:31, 30.5.2013)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully