וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "ירושלים היא אחת הקבוצות המוכשרות בליגה"

30.5.2013 / 9:28

במכבי ת"א מתכוננים למפגש השני עם הפועל ירושלים הערב (20:50, ספ' 5). פניני: "אם ננצח בחוץ, זו תהיה מקדמה אדירה"

קובי אליהו

כשהיא עם יתרון של 0:1 לאחר ששחררה הרבה לחץ בסדרת חצי גמר הפלייאוף נגד הפועל ירושלים, מכבי תל אביב תתייצב הערב (חמישי, 20:50, ספורט 5) לקרב השני נגד שחקניו של שרון דרוקר במטרה ברורה לעשות צעד נוסף בדרך לגמר. במשחק הראשון הצהובים שלטו דקות הסיום וניצלו הגנה אנמית כדי לסגור את הסיפור ולפתוח את הסדרה ברגל ימין.

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. ברני ארדוב
"צריכים לגבור עליהם בריבאונד ולא להעניק לירושלים צ'אנסים מיותרים". שון ג'יימס/ברני ארדוב

"זה הולך להיות משחק קשה כי מדובר באולם קשה, אבל כקבוצה אנחנו פשוט צריכים להגיע למלחה ולעשות את הדברים הקטנים שקובעים משחק", טען שון ג'יימס. "צריכים לגבור עליהם בריבאונד ולא להעניק לירושלים צ'אנסים מיותרים. יש להם את סמואלס ודאנקן ולכן צריך להיזהר. סמואלס אגרסיבי וגם דארקו פלאניניץ' אצלנו עשה את זה".

הסנטר של מכבי תל אביב מעריך שיהיה מאבק קשה: "זה לא הולך להיות קל מולם. למרות שהשגנו את הניצחון, אני מכיר את הבחורים שם ואני יודע שהם לא ייכנעו בקלות. הם יגיעו מוכנים כי הם לא רוצים להפסיד בבית שלהם. לכן נבוא דרוכים ומוכנים מולם. הפועל ירושלים היא אחת הקבוצות המוכשרות בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב כדורסל. קובי אליהו
"נבוא דרוכים ומוכנים מולם". גיא פניני/קובי אליהו

גיא פניני הוסיף: "לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק הקודם, אולי בגלל שלא שיחקנו במשך עשרה ימים, אך מצאנו את הדרך להיכנס לקצב של המשחק וכשנכנסנו שיחקנו את אחת המחציות הטובות שלנו. אנחנו בכושר טוב. כל ניצחון הוא משמעותי. ברור שלנצח משחק חוץ ייתן לנו מקדמה אדירה לסדרה. במלחה תמיד קשה, כולם מכירים את האווירה שם. יהיה משחק מעניין וכולם מקווים לאווירה ספורטיבית. צריך לשחק טוב מההתחלה. במשחק הקודם מול ירושלים צלענו בהתחלה, ובמשחק הערב נגיע מפוקסים. צריך 40 דקות טובות ומקווה שנעשה זאת".

על האווירה הערב, הוסיף פניני: "אולם כמו מלחה הוא תמיד יותר מיוחד, אולי גם קשה לשחקנים מסוימים לשחק באווירה כזאת, אבל שיחקנו באולמות קשים, כמו בסדרה מול הפועל. צריך להפריד את האמוציות ומה שקורה מסביב ולהתרכז במה שקורה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully