וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין: "לוזון לא עקב אחרי ולא בא לראות אותי"

שחקן ראסינג סנטאנדר פותח פה על השארתו מחוץ לסגל ליורו: "מרגיש רע וכעוס. לא רוצה להגיד דברים שאתחרט עליהם"

לגיא אסולין, כך מתברר, יש בטן מלאה על מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון. החלוץ שמשחק בסנטאנדר ונשאר מחוץ לסגל לקראת טורניר היורו שייפתח בשבוע הבא נשאל על ידי העיתונאים במסיבת עיתונאים לפני משחק קבוצתו נגד פונפרדינה ביום ראשון על העובדה כי הוא אינו נמצא בסגל לקראת הטורניר החשוב, והחלוץ סיפק הסברים מעניינים.

גיא אסולין שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
"דווקא כשאני משחק יותר, אני בחוץ". גיא אסולין/קובי אליהו

"יש לכך הסבר טוב, ויש לי את הספקות שלי", אמר אסולין בנושא. "המאמן לא עקב אחרי ולא בא לראות אותי. הוא אמר שהוא ראה את המשחקים של ראסינג באינטרנט. הוא אמר שאנחנו משחקים בשיטת 3-3-4 וזו לא שיטה שמתאימה לטורניר הקרוב. זה פשוט לא נכון שאנחנו משחקים ככה. הוא גם אמר שאני משחק רק 30 דקות ולמעשה שיחקתי משחק שלם. אני לא רוצה להגיד עוד דברים שאני אתחרט עליהם".

אסולין התייחס גם למצב קבוצתו, ואמר: "דווקא כשאני משחק יותר, אני בחוץ. אני מרגיש רע וכעוס. אני שמח להיות כאן ולעזור לראסינג להינצל. זה מציק לכולנו שלא הצליחנו להשיג את התוצאה שרצינו נגד גואדלחארה. כולנו בטוחים שאם נתמודד כמו שצריך בשני המשחקים שנשארו לנו, נוכל להישאר".

סנטאנדר נמצאת בסכנה ממשית לירידה כאשר היא מדורגת במקום ה-19 ומתחת לקו האדום כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה. מיראנדס שנמצאת מקום אחד מעליה מקדימה אותה בארבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully