וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סאן": "מוריניו חתם בצ'לסי, יקבל 40 מיליון ליש"ט"

באנגליה מדווחים כי זה רשמי, המיוחד חוזר לצ'לסי: "מאושרים". פלגריני מודה שסיכם בסיטי, סוארס: "קשה להגיד לא למדריד"

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי (ימין) עם פרנק למפארד. Shaun Botterill, GettyImages
שוב מתאחדים? למפארד ומוריניו/GettyImages, Shaun Botterill

"סאן" מדווח כי ז'וזה מוריניו מונה רשמית למאמן צ'לסי. על פי הדיווח של העיתון, "המיוחד" חוזר לקבוצתו לשעבר, וירוויח 40 מיליון ליש"ט (!) בחוזה לארבע שנים. מקור בכיר בצ'לסי אמר ל"סאן" כי זה רשמי, ז'וזה שוב בצ'לסי, כולנו שמחים שהוא חוזר. ההנהלה, השחקנים והאוהדים. אנחנו כבר מצפים בקוצר רוח לעונה הבאה, יהיה מרגש".

על פי הדיווח, מוריניו היה השבוע בלונדון בביקור ליומיים, שבמהלכו חתם על החוזה, כשסיפור הכיסוי היה צפייה במשחק הפלייאוף על העלייה לפרמיירליג בין קריסטל פאלאס לווטפורד. כעת מצפה למוריניו קיץ מלא באתגרים: גם רכש חדש ושדרוג הסגל של אלופת הליגה האירופית, וגם מפגשים אפשריים מול ריאל מדריד (בטורניר ארה"ב), הקבוצה ממנו שוחרר, ומול יריבו לשעבר פפ גווארדיולה, מאמן באיירן מינכן הבא, במשחק הסופרקאפ.

* המאמן הצ'יליאני מנואל פלגריני, שכבר הודיע שיעזוב את מלאגה, אמר השבוע שמנצ'סטר סיטי היא אופציה טובה עבורו, כמו גם רומא, נאפולי ופריס סן ז'רמן. אתמול הוא כבר הודיע כי "יש לי הסכם בעל פה עם סיטי, ואני מקווה שהם יממשו אותו. הם הראו עניין ושוחחתי איתם ארוכות, אבל עד שהחוזה לא חתום, זה לא גמור".

* לואיס סוארס רומז על מעבר אפשרי לריאל מדריד: "תמיד יש את התשוקה לזכות בתארים עם המועדונים הגדולים. דיברתי עם הסוכן שלי, ואין שום דבר קונקרטי. להגיד לא למדריד יהיה קשה מאוד, עם הקבוצה שיש להם. יש לי חוזה בליברפול, אבל יהיה קשה להגיד לא לריאל מדריד. אני אוהב את ליברפול, אוהב את האוהדים, אבל גם קשה לי. עשיתי כמה טעויות, המשפחה שלי סבלה מאוד, אני לא מוכן להשלים יותר עם התקשורת האנגלית".

לואיס סוארס, ליברפול. רויטרס
נמאס לו מאנגליה? סוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully