וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולביס: "פדרר, נדאל, נולה ומארי משעממים כמו חרא"

הלטבי התפוצץ אחרי ההדחה: "רוצה שהראיונות יהיו כמו איגרוף, הקהל דורש מחבטים מפורקים והתפרצויות על המגרש"

סופסוף יום נטול גשמים עבר על הרולאן גארוס היום (רביעי) וכשהגשם פסק, הטניס פרח: רוג'ר פדרר וסרינה וויליאמס דרסו, גם אגניישקה רדוואנסקה ו-ויקטוריה אזרנקה השיגו ניצחונות, גאל מונפיס המשיך לרתק את הקהל הצרפתי האוהב ואילו קרולין ווז'ניאקי כבר אורזת.

תמונת היום: גם סוג של גשם

עובד משקה מגרש ברולאן גארוס. AP
הגשם הפסיק, אז עובדי הרולאן גארוס יצאו להשקות את המגרשים/AP

נתוני היום:

* רוג'ר פדרר עלה ל-56 ניצחונות ברולאן גארוס והוא במקום השלישי בהיסטוריה. גיז'מרו וילאס וניקולה פייטרנגלי מובילים עם 58.

* רוג'ר פדרר מעולם לא הפסיד בסיבוב שני בטורניר גרנד סלאם. גם לא הפעם.

* עד כה, פדרר שמט בטורניר רק 11 משחקונים.

* ב-16 משחקי סיבוב שני אצל הגברים, התקיימו 61 מערכות, 592 משחקונים (9.7 למערכה). 1,339 ווינרים נרשמו ו-3,773 נקודות בסך הכול, מתוכן 233 אייסים.

* להבדיל, אצל הנשים, ב-16 משחקי סיבוב שני, רק 37 מערכות ו-328 משחקונים. 697 ווינרים, 2,107 נקודות ו-52 אייסים.

* הראלי הארוך של היום בגברים היה 31 חבטות במערכה השלישית בין ז'וליאן בנטו לטויבאס קאמקה, שזכה בנקודה, אך הפסיד את המשחק.

* בנשים, שרה אראני החליפה 23 נקודות עם יוליה פוטינטסבה, שלקחה את הנקודה.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
האגדה לבית פדרר/רויטרס

ציטוטי היום:

רוג'ר פדרר, שנראה חד כתער וחיסל את ההודי סומדב דאברמן עם 2:6, 1:6, 1:6 בשעה ו-22 דקות, אמר: "ניסיתי לסיים את המשחק מהר, כי לא רציתי להיתקע בגשם, לכן הייתי מאוד מרוכז ואני שמח מההופעה שלי". כעת השוויצרי יפגוש את ז'וליאן בנטו, שגבר עליו העונה בהולנד: "אני הולך לחפש פתרונות".

המדורגת ראשונה סרינה וויליאמס, שהביסה 1:6, 2:6 את הצרפתייה קרולין גרסיה, אמרה: "חשוב לי לנצח בכזו קלות ולשחק טוב ככה".

קרולין ווזניאקי, פעם מקום ראשון בעולם, שוב הודחה במהרה, עם הפסד לבויאנה יובנובסקי (47 בעולם), 7:6, 6:3: "לא הייתי מספיק יציבה במשחק שלי. היא הכתה כל כדור, הלכה על החבטות שלה חזק. לא שיחקתי כמו שרציתי", סיכמה הדנית המאוכזבת.

ואחרון חביב, גאל מונפיס, שממשיך לרתק את הקהל ואחרי שהעיף את ברדיך גבר בארבע מערכות מרתקות על ארנסט גולביס, אמר: "אני מלא אמונה בעצמי, אני מנסה להיות חזק מנטלית. אני רוצה לזכות בגרנד סלאם, יש לי את היכולת לעשות את זה. ארנסט ואני חברים, אנחנו מסתדרים היטב".

מסתבר שגם מונפיס נדבק בחיידק האייפון. אחרי סרגיי סטחובסקי, שצילם אמש את הקו כדי להראות לשופט שהוא טעה בפסיקה, גם הצרפתי החליט לתעד את עצמו: "השופט אישר לי את זה. לא הייתה לו בעיה", הסביר הצרפתי החביב.

גאל מונפיס טניסאי צרפתי. רויטרס
שגעון האייפון הדביק גם אותו. מונפיס/רויטרס

אבל עם כל הכבוד למנצחים, את הציטוטים המעניינים באמת סיפק ארנסט גולביס. הלטבי, שהפסיד למונפיס, התפוצץ אחרי המשחק ובראיון ל"לאקיפ" אמר: "אני מכבד את פדרר, דג'וקוביץ', נדאל ומארי, אבל מבחינתי כל הארבעה הם שחקנים משעממים. הראיונות שלהם משעממים. האמת, הראיונות שלהם חרא. אני תמיד עוצר מהר כשאני רואה את הראיונות ביוטיוב. זו בדיחה ופדרר התחיל את האופנה הזו, יש לו תמיד מושלמות של ג'נטלמן שוויצרי. אני אומר שוב, אני מכבד אותו, אבל אני לא אוהב את העובדה שצעירים מנסים לחקות אותו. כשאני שומע אותם עונים כמוהו 'הצלחתי קצת יותר בחלק מהרגעים במשחק וככה ניצחתי', אני מבועת".

"כשאני מנצח, היריב שלי הולך הביתה. זו המציאות. אני לא רוצה לשמוע שחקן, שאני לא אגיד מיהו, אבל אני מכיר אותו היטב, שחושב שהיריב שלו הוא אידיוט, אבל עושה הצגה בראיון אחרי המשחק. לא איכפת לי שאני מסומן כילד רע, אין לי שום אינטרס להיות נחמד. על המגרש יש מלחמה, מחוץ למגרש אין שום בעיות. יש לי יחסים טובים עם רוב השחקנים בסבב, אבל אני רוצה להגיד את מה שאני חושב ואם אני מאמין שאנצח את המשחק, אין לי בעיה לומר זאת".

"הייתי רוצה שהראיונות יהיו כמו באיגרוף. אולי החבר'ה שם לא הכי מבריקים, אבל כשהם ניצבים זה מול זה, הם מביאים את מה שהקהל רוצה: מלחמה, דם, אמוציות. כל זה חסר בטניס, הכול נקי ומנומס מדי, עם לחיצות ידיים והכול. הקהל רוצה לראות מחבטים שבורים והתפרצויות על המגרש. השיטה בירוקרטית מדי ונזדקק להסכמת השחקנים הבכירים על מנת לשנות דברים, אבל הם מרוצים מזה שהיחס לשחקנים החלשים יותר הוא חרא ושאין להם מספיק כסף כדי לשלם למאמנים טובים".

הטניסאי הצרפתי ארנסט גולביס בטורניר רולאן גארוס. רויטרס
ראיון נוקב. גולביס/רויטרס

הסיפור של היום: ברבי שוב נפרדת מוקדם

בשיאה, באוקטובר 2010, קרולין ווזניאקי טיפסה אל המקום הראשון בעולם, אלא שהיא מעולם לא זכתה בגרנד סלאם ובזמן האחרון, היא אפילו לא קרובה. הדנית היפהפייה הגיעה לטורניר מהמקום העשירי בדירוג ונראה שבקרוב היא גם לא תהיה שם, אחרי הפסד מביך לבויאנה יובנובסקי מסרביה (47 בעולם), 7:6, 6:3.

טניסאית דנית קרולין ווזניאקי מאוכזבת. רויטרס
צלילה לא נעימה. ווז'ניאקי/רויטרס

לשים לב מחר: רפאל נדאל - מרטין קליזן

השור ממאיורקה, באופן לא אופייני, שמט מערכה כבר בסיבוב הראשון, אבל הרצף המטורף שלו, שעומד על 16 ניצחונות על חימר ו-2:36 העונה, אמור להימשך. מי שינסה למנוע ממנו זאת הוא הסלובקי הנפיץ, שלפחות יקווה לשרוד לכמה שעות על הבמה המרכזית, מול מלך הרולאן גארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully