וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'כיה: ננו גינזבורג נפרד מנימבורק עם אליפות

המאמן הישראלי הוליך את הקבוצה לזכייה עשירית ברציפות באליפות ויעזוב לאחר שלוש שנים. ניצחונות לאולימפיאקוס ופאו

ננו גינזבורג זכה הערב (רביעי) עם נימבורק קבוצתו באליפות העשירית בתולדותיה שהייתה גם הזכייה העשירית ברציפות, לאחר שהביסה את פרוסטז'וב 70:95 והשלימה ניצחון 0:3 בסדרת הגמר. לאחר שלוש עונות כמאמן ראשי בקבוצה הצ'כית במהלכן זכה בשלוש אליפויות ושלושה גביעים, גינזבורג ועוזרו אורן עמיאל נפרדים בטעם טוב ויחפשו אתגר חדש החל מהעונה הבאה.

הניצחון של נימבורק לא הוטל בספק כבר מהרגע הראשון, וניבורק הוליכה במחצית בפער דו ספרתי שרק צמח לקראת הסיום. אקס בני השרון טוויטי קארטר הצטיין עם 12 נקודות ואילו רדוסלאב רנצ'ק הותיק הצטיין עם 11 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים).

ננו גינזבורג מאמן נימבורק. מגד גוזני
מסיים שלוש עונות מוצלחות בטעם טוב. גינזבורג/מגד גוזני

פאניוניוס עשתה עונה יפה בליגה היוונית ולמשחק הפתיחה של סדרת חצי גמר הפלייאוף היא הגיעה מלאת ציפיות. לצערה, היא הגיעה לאואקה המאיים של פנאתינייקוס, שדרסה אותה בקלות 61:84 ועלתה ל-0:1 בסדרה.

הירוקים רצו ליתרון 11 בתום המחצית הראשונה, הוסיפו רבע שלישי של 15:30 ונחו משם ועד לסיום. ראמל קארי מיודענו הוביל את הקלעים עם 14 נקודות, דימיטריס דיאמנטידיס הוסיף 11 נקודות ושמונה אסיסטים, 11 היו גם לסטפון לאזמה ו-10 לסופוקליס שחורציאניטיס. ולדימיר יאנקוביץ', שאת סיפורו המרתק הבאנו כאן, קלע 10 למפסידה.

גם אלופת אירופה אולימפיאקוס לא התקשתה במשחק הראשון בחצי הגמר, וטיילה בדרך ל-62:77 על רת'ימנו. האדומים, שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון, התקשו בפתיחת המשחק, אך רצו ברבע השני ל-6:25 ומשם שייטו כל הדרך לניצחון. קייל היינס הוליך את רשימת הקלעים המאוזנת של אולימפיאקוס עם 12 נקודות, ג'וש פאוול הוסיף 10 ו-ואסיליס ספאנוליס תרם תרומה צנועה של תשע נקודות.

שחקן פנאתינייקוס סטפון לאזמה. Rodolfo Molina, GettyImages
טיול נינוח. לאזמה/GettyImages, Rodolfo Molina

* בחצי גמר ליגת ה-VTB הדרמה נמשכה, כאשר סל ניצחון עם הבאזר של זוראן פלאניניץ' סידר לחימקי מוסקבה 75:77 על צסק"א מוסקבה וקבע 2:2 בסדרה. סרגיי מוניה הוביל את קלעי המנצחת עם 15 נקודות, פלאניניץ' הוסיף 14. ולדימיר מיצוב קלע 13 לצסק"א.

* באיטליה, קאנטו צימקה ל-2:1 את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול רומא, עם ניצחון ביתי 73:81. המתאזרח הישראלי אלכס טיוס שוב הצטיין ורשם דאבל דאבל מרשים של 18 נקודות (8 מ-15) ו-10 ריבאונדים ואף הוסיף שתי חסימות. פייטרו אראדורי צלף 19 נקודות וג'ו ראגלנד תרם 11. פיל גוס קלע 19 למפסידה ואילו לואיג'י דאטומה הוסיף 15.

* בצרפת החלה סדרת הגמר בניצחון מוחץ של שטרסבורג על נאנטר 55:89. שטרסבורג הגיעה לסדרה כפייבוריטית מובהקת מול היריבה המפתיעה, שהעפילה לפלייאוף רק מהמקום השמיני בעונה הסדירה. שטרסבורג טסה ל-31:47 בירידה להפסקה, והחגיגה נמשכה גם לאורך כל המחצית השנייה. ריקרדו גריר הותיק הוליך את שטרסבורג עם 16 נקודות ו-6 אסיסטים, ואילו ג'ון שורנה ואלכסיס אג'ינסה קלעו 14 נקודות כל אחד.

אלכס טיוס שחקן קאנטו. Ivan Korzhenevskiy, GettyImages
משחק מצוין בחצי גמר הפלייאוף. אלכס טיוס/GettyImages, Ivan Korzhenevskiy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully