וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: ווילפריד זאהה עלול להחמיץ את היורו

הכוכב של אנגליה הצעירה נזקק למשככי כאבים ב-10 המשחקים האחרונים של העונה, יונייטד עלולה לדרוש שיוותר על הטורניר

לאוהדי הכדורגל בישראל ממתינים החל מהשבוע הבא כמה ימי כדורגל נפלאים, כאשר יורו 2013 ייפתח בארץ. אולם ייתכן שאחת הנבחרות הכי מעניינות בטורניר, אנגליה, תיאלץ להשאיר בבית עוד אחד מהכוכבים הגדולים שלה.

ווילפריד זאהה, שסיים רק שלשום (שני) את תקופתו בקריסטל פאלאס עם משחק מצוין וסחיטת הפנדל ששלח את הקבוצה אל הפרמיירליג בגמר הפלייאוף מול ווטפורד ויעבור כעת למנצ'סטר יונייטד, עלול להחמיץ את היורו בשל פציעה שספג לקראת סיום העונה.

קשר קריסטל פאלאס ווילפרד זאהה חוגג עליה לפרמיירליג. Mike Hewitt, GettyImages
האם לא נזכה לראות אותו בישראל? זאהה/GettyImages, Mike Hewitt

על פי הדיווחים בממלכה, השחקן שאמור להוביל את הנבחרת, בעיקר לאחר שקאלום מקמנמן הנפלא מוויגאן כבר נאלץ להישאר בבית בשל פציעה שספג לאחרונה, עלול להחמיץ אף הוא את הטורניר בישראל, זאת בשל פציעה שהוא סוחב בחלקה האחרון של העונה. זאהה קיבל זריקות עם משככי כאבים בעשרת המשחקים האחרונים שלו בפאלאס העונה.

המנג'ר החדש של יונייטד, דייויד מויס, לא מעוניין שהרכש החדש שלו, אותו קנו השדים האדומים תמורת 15 מיליון ליש"ט, ישחק עם הנבחרת במידה שהוא אכן פצוע וזקוק למנוחה. משחק ההכנה הראשון של אלופת אנגליה הטרייה יהיה ב-13 ביולי בבנגקוק.

הנבחרת האנגלית שוהה כרגע במחנה אימון בטורקיה, לקראת נחיתתה הקרובה בארץ, כאשר המשחק הראשון שלה יהיה בחמישי ביוני מול איטליה (21:30, בלומפילד).

לאתר יורו 2013 בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully