וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2013: רוסיה נחתה, דזגוייב וקוקורין יצטרפו

המאמן ניקולאי פיסארב בונה על השניים שיגיעו מהבוגרת: "לא לזמן אותם היה מטופש". ואן דר הורן: "ספרד פייבוריטית לזכייה"

ביום רביעי הקרוב ייצא לדרך יורו 2013 לנבחרות צעירות בישראל, והנבחרות כבר החלו לנחות בזו אחר זו ולבצע הכנות אחרונות. היום (רביעי) נחתה נבחרת בנמל התעופה בן גוריון נבחרת רוסיה ללא שניים מהשחקנים הבולטים בסגל - אלן דזגוייב (צסק"א מוסקבה) ואלכסנדר קוקורין (דינמו מוסקבה). השניים שוהים כעת עם הנבחרת הבוגרת של פביו קאפלו ועתידים לחבור לחבריהם בישראל לאחר המשחק של הנבחרת הבוגרת מול פורטוגל.

מאמן נבחרת רוסיה ניקולאי פיסארב התייחס להחלטה לזמן את דזגוייב, שכבר מככב בנבחרת הבוגרת והפך לבורג חשוב בה בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2014. "כולם מכירים את השם אלן דזגוייב. נכון, אחרי הכול הוא כבר אחד המנהיגים של הנבחרת הבוגרת, אבל הצלחתי 'לשחד' אותו דרך האהבה והתשוקה שיש לו לכדורגל. לא לזמן שחקן ברמה הזאת יהיה דבר מטופש", אמר פיסארב.

שחקן נבחרת רוסיה, אלן דזגוייב. GettyImages
עוד כוכב שיגיע לישראל. דזגוייב/GettyImages

ובינתיים בקרב הנבחרת הראשונה לנחות בישראל - נבחרת הולנד - מעלים הילוך. בלם אוטרכט מייק ואן דר הורן התראיין היום לתקשורת ההולנדית וכבר סימן את הפייבוריטית ללכת עד הסוף ולהניף את התואר הנכסף.

"ראיתי את הסגלים של כל הנבחרות, וכשראיתי את הסגל של נבחרת ספרד הייתי בשוק. היא הנבחרת הפייבוריטית בטורניר", קבע. "יש להם שחקנים נהדרים עם ניסיון בליגת האלופות, כמו איסקו ממלאגה וטיאגו אלקנטרה מברצלונה. יש להם כוכבים שמבחינת פוטנציאל עשויים להיות גדולים גם בקנה מידה בינלאומי".

הולנד הוגרלה לבית ב' ותתמודד, בין היתר, עם נבחרת ספרד, כמו גם עם גרמניה ורוסיה. למרות ההגרלה הקשה, ואן דר הורן בהחלט לא מתכוון להרים ידיים. "לא תמיד הקבוצה עם השחקנים הכי טובים הופכת לאלופה, אלא זו שמשחקת הכי טוב כקבוצה. אוטרכט בה אני משחק היא דוגמה טובה, כי למרות שלא היינו הכי מוכשרים הצלחנו להבטיח מקום במוקדמות הליגה האירופית. אני בהחלט חושב שזה יכול להיות המקרה גם בנבחרת הצעירה". הולנד תפתח את הופעותיה ביום חמישי השישי ביוני מול נבחרת גרמניה החזקה.

שחקן מלאגה, איסקו. רויטרס
גם הולנד יודעת מי הפייבוריטית לזכייה. איסקו/רויטרס

הכירו את הנבחרות ביורו 2013, הבית הישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכירו את הנבחרות ביורו 2013, הבית המקביל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully