וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוראן פלאניניץ' ומרקו פופוביץ' לא ישתתפו ביורובאסקט

קרואטיה תיאלץ להסתדר ללא צמד הכוכבים. דארקו פלאניניץ' בסגל. טאודוסיץ' בספק, טרוויס דיינר עשוי להצטרף לאיטליה

מאמן נבחרת קרואטיה יסמין רפשה פרסם היום (רביעי) את הסגל המורחב ליורובאסקט, והחדשות העיקריות מגיעות מכיוונם של שניים מכוכבי הנבחרת, זוראן פלאניניץ' ומרקו פופוביץ', שלא יקחו בו חלק בשל סיבות אישיות. מי שכן נכלל בסגל של רפשה הוא שחקן מכבי תל אביב, דארקו פלאניניץ'. שחקנים בולטים נוספים הם דונטאייה דרייפר (ריאל מדריד), רוקו לני אוקיץ' (פנאתינייקוס), מרקו תומאס (צדוויטה זאגרב), בויאן בוגדנוביץ' (פנרבחצ'ה/אולקר), דריו סאריץ' (ציבונה זאגרב), אנטה טומיץ' (ברצלונה) וסטנקו באראץ (אנאדולו אפס). קרואטיה תשחק בבית ג' של הטורניר, בצוותא עם ספרד, סלובניה, פולין, צ'כיה וגיאורגיה.

שחקן מכבי תל אביב דארקו פלאניניץ' מול שחקן הפועל גלבוע/גליל יניב גרין. קובי אליהו
חלק מקו קדמי עמוק במיוחד. דארקו פלאניניץ'/קובי אליהו

* מילוש טאודוסיץ' הנהדר נמצא בספק לטורניר בשל פציעה ברגל שספג במשחק האחרון של צסק"א מול חימקי מוסקבה. "הוא סיים את העונה ועלול להיעדר בין חודשיים וארבעה חודשים", אמר בתחילת השבוע אטורה מסינה, וכרגע לא ברור האם הרכז יחזור בזמן, או שמא יחמיץ את היורובאסקט.

* טרוויס דיינר, אחד הרכזים הטובים ביותר השנה בליגה האיטלקית, צפוי לקבל בימים הקרובים דרכון איטלקי. הרכז שהעמיד ממוצעים של 15.2 נקודות ו-8.5 העונה במדי ססארי ביורוקאפ ו-16.4 נקודות ו-7.1 אסיסטים בליגה עשוי לקבל זימון ליורובאסקט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully