וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה סוערת: ז'וזה מוריניו ישחק מול ריאל מדריד?

מוכנים לקרב פיקנטי: צ'לסי וריאל ישחקו באותו טורניר בארה"ב. סוכנו של בייל מפלרטט עם הבלאנקוס, גם קנבארו ישמח להגיע

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
כבר ביולי נגד קסיאס וראמוס? מוריניו/רויטרס

צ'לסי עדיין לא הכריזה רשמית על מינויו של ז'וזה מוריניו למאמן הקבוצה, אבל אם זה אכן יקרה, המאמן הפורטוגלי עשוי לפגוש כבר במשחקיו הראשונים כמאמן הבלוז את קבוצתו לשעבר ריאל מדריד.

שני המועדונים נרשמו לטורניר בארה"ב שכולל שמונה קבוצות, יחד עם מילאן, אברטון, אינטר, יובנטוס, ולנסיה ולוס אנג'לס גלאקסי. אגב, מבחינת שחקני צ'לסי הטורניר הזה הוא רק עוד חלק מ"פגרה" סוערת: לא מזמן חזרו שחקני צ'לסי מארה"ב, שם שיחקו פעמיים מול מנצ'סטר סיטי (בסנט לואיס ובניו יורק), ואחרי שייסעו בהמשך למסע באסיה, יצטרכו לנסוע שוב לארה"ב.

באנגליה ובספרד ממשיכים להתייחס למעבר אפשרי של גארת' בייל מטוטנהאם לריאל מדריד. על פי הדיווחים, ריאל מוכנה להשקיע 70 מיליון יורו בקשר הוולשי המצוין, במיוחד אחרי שאיבדה את ניימאר לברצלונה.

סוכנו של בייל אמר ש"אם מישהו כמו הנשיא פלורנטינו פרס ירצה את בייל, זה יהיה כבוד עבורנו. נבוא ונקשיב להצעה". כמו כן הוסיף כי המחיר של בייל יהיה גבוה יותר משל ניימאר: "כמה שניימאר עלה, בייל יעלה יותר. הוא יותר טוב ממנו. הוא כבר הוכיח את עצמו בליגה הטובה בעולם".

* ב"מארקה" מדווחים כי אם קרלו אנצ'לוטי יחתום כמאמן ריאל מדריד, הוא ירצה את פאביו קנבארו כעוזרו. לפי הדיווח המאמן רוצה להקיף את עצמו באנשים שמכירים את הכדורגל הספרדי ואת המועדון, וקנבארו, ששיחק במדי הבלאנקוס בין השנים 2006 ל-2009 הוא אחד שכזה. הבלם המיתולוגי, שהניף את גביע העולם כקפטן נבחרת איטליה ב-2006, זכה עם ריאל מדריד בשתי אליפויות. "אם ריאל ואנצ'לוטי יקראו לי, אני ארוץ", אמר קנבארו.

שחקן טוטנהאם, גארת' בייל. רויטרס
שווה יותר מניימאר? בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully