וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 29.5

הדיווח היומי על השמועות בשוק ההעברות הישראלי: עמיר נוסבאום יעבור להפועל חיפה, קרב על חרסיסיץ' בין הפועל תל אביב לעירוני קרית שמונה

* רכש ראשון למכבי חיפה? ביוון מדווחים כי "מכבי חיפה סיכמה על רכישת רובן ראיוס". על פי הדיווח, הירוקים ישלמו 700 אלף יורו עבור הקשר הספרדי, שיקבל כ-300 אלף יורו לעונה. הספרדי, שגם חוזר על ידי מכבי תל אביב בימים האחרונים, כבש 7 גולים ובישל 11 במדי אסטרס היוונית.

* עירוני קרית שמונה לא מוותרת על בריאן חרסיסיץ'. הזר קיבל הצעה מהפועל תל אביב לשנתיים ונוטה לכיוון הצטרפות למאמנו בעבר רן בן שמעון, אך הצפוניים השוו את ההצעה ומקווים להשאירו אצלם.

* מוחמד גדיר הגיע להבנות עם בני סכנין: החלוץ סיכם במועדון ועתה סכנין תדון עם מכבי חיפה על תנאי השאלתו. אבו יונס יבקש מצ'יזיק השאלה ללא תשלום.

* עמיר נוסבאום יעבור מרמת השרון להפועל חיפה, אחרי שסיכם את תנאיו עם מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי ועם המאמן שלומי דורה. כעת בחיפה מחכים לאישורו של יואב כץ, שלא צפוי להערים קשיים.

* עירוני קרית שמונה מעוניינת במתן בראשי. אם בית"ר ירושלים לא תדרוש דמי השבחה גבוהים מדי, הצדדים יפתחו במו"מ. משה אבוטבול קרוב לסיכום בקבוצה הצפונית.

מוחמד גדיר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
גדיר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully