וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תצא למחנה אימון בפולין

28.5.2013 / 23:57

הקבוצה של קלינגר תתכונן לעונה הבאה במתקנים שאירחו את נבחרת פורטוגל ביורו 2012. דוידוב על הכוונת של קלינגר

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. ברני ארדוב
מי יישן במיטה שלו? כריסטיאנו רונאלדו/ברני ארדוב

ניר קלינגר, מאמנה החדש של מ.ס. אשדוד, ממשיך בהכנות שלו לקראת העונה הקרובה והערב (שלישי) התקבלה החלטה במועדון על יציאתה של הקבוצה למחנה אימון בן 10 ימים, בעיר פוזנן בפולין, שיחל ב-17 ביולי.

מתחם האימונים בו תתכונן אשדוד לעונה הקרובה אירח בקיץ שעבר את כריסטיאנו רונאלדו וחבריו לנבחרת פורטוגל, במהלך משחקי יורו 2012. מדובר בקומפלקס מפואר מאוד שכולל חדרי כושר, מגרשי טניס, משטחי גולף וכמובן מספר מגרשי כדורגל בהם תתאמן הקבוצה. בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב: "מדובר במקום מצוין שייתן את ההכנה הראויה לתחילת העונה".

במהלך שהותה של אשדוד במחנה האימון תגיע לשם גם הפועל באר שבע של אלישע לוי ולא מן הנמנע ששתי השכנות מדרום הארץ ינצלו את מחנה האימון לקיום משחק מבחן ביניהן.

מהמועדון נמסר הערב כי בעונה הקרובה תוחלף החברה המאמצת שמספקת ציוד וביגוד לקבוצה והחל מהקיץ הקרוב, חברת ההלבשה העולמית "ליג'אה" (שמלבישה גם את אודינזה, הכוכב האדום בלגרד ונבחרת סרביה) היא זו שתאמץ את אשדוד. במסגרת החוזה תדאג החברה לציוד הלבשה לכל האגודה, כולל מחלקת הנוער. באשדוד ציינו הערב שלקראת העונה הקרובה תוחלף תלבושת המשחק אך צבעי המועדון, אדום-צהוב, יישמרו.

לאחר החתמתם של גיא צרפתי וירו בלו ממשיך המאמן ניר קלינגר בחיפושים אחר שחקני רכש נוספים לקבוצה. באשדוד מקווים לסגור בקרוב את צירופו של אלכסנדר דוידוב, שנמצא חזק על הכוונת.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

אוראל דגני מכבי חיפה מול אלכסנדר דוידוב בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
על הכוונת. דוידוב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully