וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאחה לבוראל הודחה ברבע הגמר, ברצלונה שרדה

גראן קנאריה הדהימה עם 66:72 בוויטוריה ותפגוש בחצי הגמר את האלופה שעברה את בילבאו עם 1:2 בסדרה. ולנסיה בחוץ

סדרות רבע גמר הפלייאוף הספרדי סיפקו הערב (שלישי) דרמות גדולות ושתי הדחות מפתיעות. קאחה לבוראל, שזכתה באליפות ב-2010 ונעצרה העונה ברבע גמר היורוליג, הודחה על ידי גראן קנאריה, שניצחה בחוץ 66:72 והעפילה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הפלייאוף עם 1:2 בסדרה. גראן קנאריה תפגוש את ברצלונה האלופה, ששרדה את המשחק המכריע מול בילבאו עם 70:79 בבית ו-1:2 בסדרה. בחצי הגמר השני, ריאל מדריד תשחק מול סראגוסה, שהפתיעה עם 77:83 בחוץ על ולנסיה וניצחה 1:2 בסדרה.

מאצ'יי לאמפה, קאחה לבוראל. Rafa Rivas, GettyImages
הסיפור של קאחה נגמר מוקדם מהצפוי. מאצ'יי לאמפה/GettyImages, Rafa Rivas

גראן קנאריה הציגה שוב כדורסל מצוין מול קאחה, הוליכה 33:35 במחצית ושמרה על קור רוח בדקות הסיום. מאצ'יי לאמפה צימק ל-61:60 כשנותרו שתי דקות לסיום, אבל ריאן טולסון הנפלא סיפק 12 נקודות רצופות בזמן שנותר וסחף את קבוצתו ל-66:72. טולסון סיים עם 27 נקודות, יוליס באאס הוסיף 16 וגראן קנאריה הביכה את הקבוצה של ז'אן טבק. לאמפה הוביל את קאחה עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים. פרננדו סן אמטריו ותומא הורטל קלעו 12 כל אחד.

כמו קאחה לבוראל, גם ולנסיה לא ניצלה את יתרון הביתיות שלה והודחה כבר ברבע הגמר. סראגוסה קלעה 9 מ-20 מחוץ לקשת לעומת 5 מ-28 של ולנסיה וצעדה לניצחון 77:83. מייקל רול הוביל את האורחים עם 19 נקודות ונעזר ב-16 של פדרו יומפרט. 14 של ג'סטין דואלמן לא הספיקו לוולנסיה של ולימיר פרסוביץ'.

בעוד שבשתי הסדרות האחרות נפלו הפתעות וקבוצות החוץ הצליחו להעפיל, ברצלונה, שנחלה עונה די מאכזבת בליגה, הצליחה לשמור על הביתיות מול בילבאו ולהעפיל לחצי הגמר עם ניצחון 70:79 על בילבאו. איש המשחק של בארסה היה ארזם לורבק, שהוליך את הקטלאנים עם 18 נקודות וארבע שלשות. אנטה טומיץ', הסנטר שהגיע מריאל מדריד בקיץ סייע לו עם 13 נקודות. שרונאס יאסיקביצ'יוס הסתפק בשבע נקודות, אך קבר שלשה חשובה מאוד בדקות ההכרעה שגמרה את המשחק.

שחקן ברצלונה, ארזם לורבק, מול שחקן ויקטור חריאפה. GettyImages
לא היה קל. ארזם לורבק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully