וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "גופין שחקן טוב עם המון כישרון"

המדורג מספר 1 בעולם החמיא לבלגי המנוצח ולקהל: "היתה אווירה יוצאת דופן". סיכום היום השלישי ברולאן גארוס

מזג האוויר שוב שיבש היום (שלישי) את משחקי הסיבוב הראשון ברולאן גארוס, שנפתחו באיחור של שלוש שעות בשל הגשמים בפריס. נובאק דג'וקוביץ' צלח עם לא מעט קשיים את הסיבוב הראשון בעיר האורות, בעוד טומי האס כתב עוד פרק באגדה ועלה בקלות לסיבוב השני.

תמונת היום: עכשיו מעונן

רולאן גארוס, אליפות צרפת הפתוחה בטניס, גשום ביום השלישי. GettyImages
כמחצית ממשחקי היום השלישי בוטלו עקב הגשם, אבל היי, לפחות יצאו תמונות יפות/GettyImages

נתוני היום

* מריון ברטולי ניצחה את אולגה גובורטסובה בשלוש מערכות ארוכות, אחרי 3 שעות ו-12 דקות, משחק הנשים הכי ארוך בטורניר העונה. לפני שנתיים, שתי השחקניות הללו נפגשו למשחק ארוך גם כן ברולאן גארוס, שהסתיים בשלוש מערכות לטובת הצרפתייה.

* אגב, ברטולי כבר רשמה למעלה מ-200 שגיאות כפולות העונה. יש לה רק 48 אייסים ובמשחק היום היא השיגה פחות נקודות מהיריבה (129 מול 131).

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
"כבר רציתי לסיים את המשחק, אבל הקהל רצה עוד". דג'וקוביץ'/רויטרס

ציטוטי היום: "הוא עדיין אבא שלי, עדיין המאמן שלי"

נובאק דג'וקוביץ', המדורג מספר 1 בעולם, עבד קשה לפני שניצח את הבלגי דויד גופין בארבע מערכות. הסרבי החמיא ליריבו בסיום. "הוא שחקן טוב עם המון כישרון", אמר דג'וקוביץ', השואף לזכות בגרנד סלאם היחיד בו מעולם לא ניצח. "אני מקווה להמשיך כך. כבר רציתי לסיים את המשחק הערב, אבל הקהל רצה עוד. הייתה אווירה יוצאת דופן".

ברנרד טומיץ', שאביו לא הורשה להיכנס אל המשחקים לאחר שתקף יריב אימונים של בנו, כנראה לא הצליח לתפקד ופרש במצב פיגור 7:5, 7:6 (8), 2:1 מול הרומני ויקטור האנסקו. "הוא עדיין אבא שלי, עדיין המאמן שלי", אמר טומיץ' לאחר המשחק. "הוא פה בפריס, אז הוא עדיין עובד איתי, ואני אוהב אותו מאוד. בנוגע לתקרית, זה מאוד קשה לי לתרגם את זה למילים. אבל אני בחור שיכול להתגבר על דברים כאלה. הרגשתי טוב, התאמנתי טוב ושיחקתי טוב. לא חשבתי על זה ואני לא מודאג. גדלתי עם אבא שלי והוא מכיר אותי טוב מכולם. אולי אצוות מישהו איתו, שיעזור לו. אולי אעשה זאת לפני עונת הדשא".

ברנרד טומיץ' טניסאי. GettyImages
"גדלתי עם אבא שלי והוא מכיר אותי טוב מכולם. אולי אצוות מישהו איתו, שיעזור לו. אולי אעשה זאת לפני עונת הדשא". טומיץ'/GettyImages

הסיפור: מערכה של 82 דקות

המותחן של היום היה במגרש חמש, שם איבן דודיג הקרואטי וגואידו פז'ה הארגנטינאי נלחמו כשלוש שעות וחצי, כולל מערכה אחרונה של 82 דקות, עד שפז'ה ניצח 4:6, 6:4, 6:3, 2:6, 10:12. סטניסלס וואורינקה השוויצרי (9) לא ליקק דבש, אבל עבר את תיאמו דה באקר ההולנדי עם 5:7, 3:6, 7:6 (1), 5:7. פיליפ קולשרייבר הגרמני (16) שמט מערכה, אבל הצליח לעשות קאמבק ולנצח 7:6 (3), 1:6, 5:7, 2:6 את ייז'י וסלי הצ'כי הצעיר.

הטניסאי הצרפתי גאל מונפיס. רויטרס
פעם ראשונה מול גולביס. מונפיס/רויטרס

לשים לב מחר: גאל מונפיס - ארנסט גולביס

שני שחקנים לא מדורגים ישחקו על המגרש המרכזי, אבל שניהם הרוויחו את הזכות להיות שם. גולביס הלטבי תמיד מרתק ובסיבוב הראשון השחקן המדורג 40 בעולם נראה טוב מאוד, אולם הסיפור המרכזי הוא מונפיס המקומי, שצלל עד למקום ה-81, אך הוכיח שהיכולת הגבוהה עדיין שם והדהים את תומאס ברדיך בסיבוב הקודם. זה יהיה המשחק הראשון אי פעם בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully